lei! :/

Baby1988

Glad i forumet
Sa til meg selv at jeg skal ikke klage, ikke et negativt ord om sv.skapet, før jeg ble gravid. Sa til og med at jeg kan omså gå med bekkenløsning bare jeg blir velsignet med et barn til.
Men nå er jeg lei og vil at august kan komme fortere.
Sover dårlig om natta pga alle doturene, har dårlig tålmodighet og blir fort irritert, lillingen sparker i ribbeina som er så utrolig ubehagelig og gjør ho ikke det så har jeg kynnere.. Og for 2 dager siden fikk jeg leggkramper for første gang og det er utrolig vondt. Fikk det i dag mårrest og gutten var jo selvfølgelig våken da og det skremte han sånn at han begynte å skrike. Ja, jeg ropte "au, au, au" og det kom noen tårer og jeg pustet tungt så kanskje ikke rart han ble redd.
Og som jeg skrev i en annen tråd; Har vært hjemme siden februar og jeg savner jobben og kollegaene mine sånn!
Men selvfølgelig, ting kunne vært 100 ganger verre så jeg burde være takknemlig! :)
Sorry for syteinnlegg, men jeg tør ikke å syte til noen av vennan mine etter alt jeg sa før jeg ble gravid!

Trur ikke du er åleina med å vær lei!!
Her var eg forberedt på at det nok sikkert ikke kom te å vær lett.. Men eg slite ikke med dobesøk på nattå, men veldig med å ikke sova skikkelig.. Leggkramper og bekkenløsning...
Ser sikkelig fram te å få denna ungen ut.. I og med at eg føler og at eg har gått gravid siden august.. Nå er eg forsynt!!!

Du er ikke alene.Sliter ikke med do besøk men leggkramper sæææææærlig om nata og bekkenet som gjør vondt som bare det og bruk av krykker på grunn av det......virkelig er jeg lei og vil at august er i morgen. Vi har lov og få det ut.

Ååååå.... :/ Jeg føler SÅ med deg! ......

Sender deg en god trøste klem! Synes du er flink jeg, som har holdt deg til nå med å "syte" ! :)

Skjønner deg så godt. Er så lei, og har nok vært det en stund allerede. Føler at alle andre gravide går og strutter med magene sine og syns alt er strålende. Syns det er varmt og gå nå om sommeren. Vanskelig å finne klær som jeg føler meg vel i. Sover utrolig dårlig om nettene. Bryster som lekker, kramper halsbrann og et bekken som krangler. Vondt å ligge på sidene og vondt å ligge på rygg og ligge på magen kan jeg jo bare glemme. Og så er det jo alle do turene i tillegg. Tolmodigheten er lik null, og jeg gleder meg til jeg kan herje og lekesloss med ungene igjen. Istedet for å høre vesla som spør er du sliten nå mamma :-( Og ja er vel alt for ofte det. Godt å høre at det er andre som er lei. Ja vi er heldig som venter et lite mirakel, men av og til så virker det som en evighet til aug. Samtidig er det litt nedsig å ikke klare å glede seg over at det er sommer ( favoritt årstiden min). Vil at det skal bli aug snart og forhåpentligvis er alt glemt og jeg kan kose meg i permisjon som tre barn mamma :-) Pfjeeew ble litt syting fra meg også :-)

Skjønner deg så godt. Er så lei, og har nok vært det en stund allerede. Føler at alle andre gravide går og strutter med magene sine og syns alt er strålende. Syns det er varmt og gå nå om sommeren. Vanskelig å finne klær som jeg føler meg vel i. Sover utrolig dårlig om nettene. Bryster som lekker, kramper halsbrann og et bekken som krangler. Vondt å ligge på sidene og vondt å ligge på rygg og ligge på magen kan jeg jo bare glemme. Og så er det jo alle do turene i tillegg. Tolmodigheten er lik null, og jeg gleder meg til jeg kan herje og lekesloss med ungene igjen. Istedet for å høre vesla som spør er du sliten nå mamma :-( Og ja er vel alt for ofte det. Godt å høre at det er andre som er lei. Ja vi er heldig som venter et lite mirakel, men av og til så virker det som en evighet til aug. Samtidig er det litt nedsig å ikke klare å glede seg over at det er sommer ( favoritt årstiden min). Vil at det skal bli aug snart og forhåpentligvis er alt glemt og jeg kan kose meg i permisjon som tre barn mamma :) Pfjeeew ble litt syting fra meg også :)
Huh, så å si det samme som her. Utenom bekkenløsningen og bryst som lekker.
Vi må bare holde ut nå, ikke sååååå lenge igjen....

Huff, syns virkelig synd i dere som har bekkenløsning! :S Husker når mamma gikk gravid og hadde bekkenløsning, ho måtte tilslutt ty til krykker og rullestol. Det må jo være helt forferdelig! :/
Og her klager jeg på litt leggkramper og nattevåking! Bortskjemt vil jeg si! :p
Får håpe tia går super fort nå og at det ikke blir flere "plager" på noen av oss! :)

Er da vel lov å være litt lei innimellom... Jeg elsker å gå gravid på mange måter, men samtidig savner jeg kroppen min, og å trene uten å ligge på soffen resten av dagen pga bekkenvondt etterpå, vil hoppe på trampolina, og leke med snella ikke bare være kosefanget :-/ men nå kan vi jo for alvor begynne nedtellinga! Woopwoop! Ni uker igjen jeg nå :O

Jeg føler veldig med det, og jammen er det lov når man har mange plager.
Her er jeg også VELDIG lei, og ønsker kun at det skal blir tid for vesla å komme til verden! Alt er et slit, og vondt, fra småting, til større kjedelige ting! Man må få ventilere ett sted også, og da er dette et god sted :) Håper du har dager som er litt bedre også, så kan man få noen lyspunkter.

Man er jo uansett glad for å få lov til å bære frem et liv, så det skal man ikke ha dårlig samvittighet for :)

Back
Topp