Lei..

Lillemirakel

Glad i forumet
Er det sånn at når man er gravid så henger forkjølelsen i lengre? For nå har den holdt på i to uker og hos meg så har den aldri gjort det, jeg pleier å bli fort frisk, sånn circa etter 5 dager kanskje. Jeg er skikkelig lei av å måtte nesten nøtt å ligge hele dagen :/

Takk for svar :)

Jeg tror det er normalt at den kan sitte i mye lenger ja.. Jeg har nettopp blitt skikkelig forkjølet(i helgen) håper ikke jeg må slite med den så lenge.. men det kan jo godt være. Hadde influensa og omganssjuke i vinter og det satt godt for å si det sånn. Tok aldri slutt.
Men nå har du jo vært det i en 2 uker da burde den vel gi seg snart får vi håpe.

Mitt er totalt motsatt, er vandligvis syk året rundt, men har ikke vært syk siden 7 des :)

Bank i bordet!

Men er rimlig glad for jeg slipper å være det også opp i alt annet...

Masse god bedring til dere som er syke :/

jeg lå 3 uker...... men du blir nok frisk skal du se... bare smøre seg med tålmodighet ;)

var selv forkjølet 3 uker i april.. Å nå er jeg søren meg blitt det igjen... :gen045 håper ikke den holder like lenge i...

Det er ikke pollenallergi da? Mange som tror de er forkjølet, men i virkeligheten er allergisk har jeg hørt.

Virker sånn ja. Jeg var forkjøla og det begynte å gå over før det kom tilbake for fult (om ikke værre) igjen plutselig :p Jeg pleier også å bli fort frisk, så er ikke vant til å gå å hangle over tid.. Har nok vært mer syk mens jeg har vært gravid enn hva jeg er til vanlig..

Back
Topp