Lei...

Myshelle

Elsker forumet
Jeg er så lei av mat, så lei av å prøve å måtte spise for å ikke kaste opp. Og når jeg spiser så kaster jeg opp alikevel.. Huff.. Håper dette går over snart.

Kjenner meg sååå igjen, fins ikke matlyst. Ikke engang på usunn mat...håper denne perioden snart er over for oss alle som er dårlige.

Samboer åpnet en tunfiskboks rett bak ryggen på meg idag, jeg står å veifter med armer og kommanderer han vekk i en temmelig streng tone. 3 sec etterpå løper jeg ut på badet for å spy....hvorfor skal vi måtte ha denne forferdelig gode luktesansen i graviditeten!?!

Kjenner meg sååå igjen, fins ikke matlyst. Ikke engang på usunn mat...håper denne perioden snart er over for oss alle som er dårlige.

Samboer åpnet en tunfiskboks rett bak ryggen på meg idag, jeg står å veifter med armer og kommanderer han vekk i en temmelig streng tone. 3 sec etterpå løper jeg ut på badet for å spy....hvorfor skal vi måtte ha denne forferdelig gode luktesansen i graviditeten!?!
Huff vet.. Lagde middag her i går for ville være snill å hjelpe til litt.. Midt under lagingen måtte jeg løpe på do å spy og da maten var ferdig hadde ikke jeg spesielt lyst på den :-(
Ja dette må jo snart gå over! :/

Reiser til Gran canaria om to uker....da nytter det ikke å være dårlig :/ Krysser fingrer og tær for at kvalmetiden snart er over!

Synes ikke jeg gjør annet enn å klage over kvalme for tiden, men det er så altoppslukende, kommer jo ikke unna den samme hva man gjør, jeg blir gal snart :violent001

Dette er for meg deffinitivt den værste delen av svangerskapet, kan vel si at det er heldig at det er i starten så jeg har fortrengt det mellom hver graviditet ;) truet med at førstemann skulle bli enebarn, hvis andremann var gutt ble det ikke fler (da var jeg jo garantert å bli dårlig med tredjemann samme om det var gutt eller jente, alle sa jo at man var dårligere med jenter), nå har jeg to gutter og det ble jo en tredjemann alikevel, men etter denne sier vi oss ferdig ;) og akkurat denne delen av svangerskapet skal jeg ikke savne :)

Håper vi alle snart slipper kvalmen.

Back
Topp