Lei!!!

Snickers_81

Glad i forumet
Jeg er sååååååååå lei!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nå er jeg på sjette dagen over termin, og ikke ett eneste lite fnugg av tegn på at det skal skje noe!
Har nesten begynt å tro at lillebror har tenkt til å forbli inni magehuset.

BLÆH!!!!!!

Det var dagens syting fra meg....

Å herregud, jeg hadde dødd på meg,.
jeg er en dag fra termin nå og jeg holder aldeles på å spy av all ventingen! 
NULL fødetegn what so ever.
kanskje de har glemt oss?

Hold ut kjære deg! Du har jo kontroll i morgen eller i løpet av de nærmeste dagene har du ikke? kanskje du er heldig og de setter deg igang!!

Forstår deg godt! Fødselen min startet på termindagen og da var jeg møøklei!! Sender over litt fødestøv

Ja, tror det er nummeret før det klikker for meg her. 
Skal på overtidskontroll i morgen, men har ikke noe håp om å bli satt igang, har hørt at de er ganske sære på Haukeland med å sette i gang. Men jeg kommer nok til å ha med meg baggen min bare tilfelle jeg skulle være heldig.

Jeg forstår deg så inderlig godt!!! 

Jeg er også seks dager over termin. Bare venter å venter, dagene er såååååååå lange. Å alle maser: Har hun ikke kommet enda? Har du mage enda du? Er fjerde gang å har aldri gått så lenge over.

Ja det er nesten det verste med å gå over, alle kommentarene, jasså så du går her enda ja....

Men plutselig er de ute, så er alt glemt. :o) Lykke til på kontroll i morgen. Jeg skal hvertfall prøve så godt jeg kan å få bli satt i gang hvis ingenting sjer i natt. Lov å håpe.. :o) 

Back
Topp