Lei !

Kryssemynte

Forelsket i forumet
Jeg er SÅ lei av å være gravid. Jeg er så intenst lei!
Jeg er så lei at det gjør fysisk vondt i negler og hår!
Jeg er bare såååå intenst drita helsikkens LEEEEEI!!!!!!!! 
Vet til tider ikke hvor jeg skal gjøre av meg....

*griiiiiiin*

Kryssemynte skrev:

*griiiiiiin*

Å Gud bedre meg jeg er enig. 

Kryssemynte skrev:

*griiiiiiin*

Å Gud bedre meg jeg er enig. 

Hahaha.. heeelt enig :)
vet ikke hva annet jeg skal gjøre for tiden, for har mest lyst å grine, og har jo ikke termin enda... vet jeg kommer til å savne å være gravid, sparkene og stillheten.. men no vil jeg ha babyen ut..!!!!!!

*griiiiiiin*

I dag er termin dato, og her har det ikke vært et eneste murr, kynner, stikk, what so ever siden uke 28.Så denne babyen blir nok inni her til august.
Jeg er så DRITA LEEEEEEEEI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ...og jeg har vært lei siden uke 6, så er ganske så fed up nå.

BAAAH! Godtjeg ikke er alene, misforstå rett 

Skjønner deg veldig godt! Har ikke vært den store drømmen å gå gravid, men den eneste måten å få det til, på vanlig måte.. Siden det starter med kvalme, vekttap, halsbrann fra uke ja 5-6 og det har jeg fortsatt. Nå har jeg gått 3 dager over termindato.. og det var jeg ikke forberedt på. Siden jeg fødte før termin med de to andre mine. Så LEEEEEIIIIIII!!! Ja, så kjempe enig i det. Itlilegg har jeg hatt massse kynnere, murrer, mensmerter, stikking, dunking, pressing i bekkenet..gud vet. Så det har ikke noe å si tydeligvis om du har det eller ikke.

Da er det like rundt svingen, Kryssemynte!! Jeg syns det er merkelig å gå rundt og vente på (glede seg til!) å få vondt :P Like skuffa hver gang det dabber av. Jeg har masse murringer og det kommer de rareste lyder fra magen i dag. Men tror ikke det har noe betydning, jeg får nok en augustbaby jeg også :P

Jeg har nettopp begynt med litt kynnere og murringer igjen, men virker som thats it.. Bare terge meg litt liksom... Enda verre når folk du kjenner som du var heeeelt sikker på at du skulle føde før har født, og når folk rundt deg sier, men du er så liten så du MÅ føde før tiden... Tydeligvis ikke :-( sukk..

Snart er vi ferdige! HELDIGVIS!

Og det blir leeenge til neste gang, hvis det i det hele tatt blir noen neste gang..

Back
Topp