Lei

barebeaa

Elsker forumet
Av sjukdom altså, nå har jeg hatt hovne mandler og halsvondt og dårlig i kroppen i 4 uker. Jonatan har være av og på i nesten 2 mnd med halsbetennelse, øreverk,øyekatarr, feber frem og tilbake og akkurat når vi begynner å bli bedre så får han 40 i feber i dag, helt slått ut.... Og vi som skulle bake pepperkaker og greier i dag.... Stakkars lille gutten min, har han dårlig immunforsvar eller? Eller er det bare en periode?! Han tar omega3 og vitaminbjørner, får nok søvn og er aldri våt eller kald ute! Nei rett og slett bare lei sjukdom!

velkommen til vår verden. Bare at det har holdt på lenger her..

Vet det er mangen som hodler på slik på høsten. Væromskifte er vanskelig for helsen. Så vi får håpe at det er det som er plagen deres.
Pleier som regel å gi seg rundt desember[:)]

Men selfølgelig kan det være mandler, eller immunforsvar. Følg med det vertfall. Noter ned når dere er syke. For skal du en gang til spessialist, så er det vanskelig å huske alle gangene dere var syke[:)]

God bedring

ORIGINAL: ..christine..

velkommen til vår verden. Bare at det har holdt på lenger her..

Vet det er mangen som hodler på slik på høsten. Væromskifte er vanskelig for helsen. Så vi får håpe at det er det som er plagen deres.
Pleier som regel å gi seg rundt desember[:)]

Men selfølgelig kan det være mandler, eller immunforsvar. Følg med det vertfall. Noter ned når dere er syke. For skal du en gang til spessialist, så er det vanskelig å huske alle gangene dere var syke[:)]

God bedring

Signerer! Ta kontakt med lege hver gang han er syk slik at de ser det de også! God bedring til dere, vet hvor drit det der er[&o]

Skjønner deg... jeg tror du skal ikke bekymre deg for immunforsvaret hans i allefall. ikke i første omgang. Vi var syke om hverandre her i over èn måned i oktober - da var hun jo i hovedrollen - men det var like slitsomt når jeg ikke heller var i ok form[8|].

Nå er hun forkjølet for ørtende gang siden høsten - men jeg tror og håper at dte ikke utvikler seg noe derfra... at det er og blir forkjølelse[8D].

SEnder masse bedringsklemmer og satser på at du bare er inni en sånn periode som vi hadde...altså at han ikke er plaget med noe annet og mer alvorlig.
[:)]

har dere vurdert akupunktur?? vi bruker det når han er mye syk[;)] fungerer for oss[;)]

Uff da :( God bedring til dere!!!

Så kjedelig! [:'(]

Men ett tips fra en hygienesykepleier:

Hun har 2 gutter og mann. De var OFTE syke, og det gikk som oftest i feber og halsbetennelser, men også snørr og forkjølelse.

De begynte med STRENGE regler om håndvask med en gang de kom hjem, før middag (selv om det var 15 min siden de vasket sist), de brukte håndsprit på dørhåndtakene og utsatte plasser en gang pr dag.

De har redusert sykefraværet noe enormt!! Hvis de er syke 2 dager pr år, så er det MAX!

Vi er ikke sååå flinke, men jeg tenker mye på det[8D] Burde vært gjort i alle hjem[;)]

Back
Topp