Lei :(:(

Fly

Elsker forumet
[/Syt]

Jeg er så lei av alt! Jeg er lei av å stå opp kvalm, lei av at jeg sover 85% av døgnet, lei av å grine for ingen ting- uten at jeg engang ER lei meg!
Vi reiste på ferie til et land i Afrika, og var der i en uke- Nydelig land- men kjenner jeg er lei av alt som må fikses når vi kom tilbake, lei av at han dro med engang vi kom tilbake, lei av at vi ikke har snakket mer sammen, jeg er lei av HAN til og med- på samme tid som jeg vil ha han her...

[Syt slutt]

Noen flere som har det sånn innemellom? Jeg er egentlig en ganske positiv person, men kjenner jeg er utkjørt av en uke i sydenland, og alt som må fikses etterpå..

Jeg har det ganske likt som deg, forstår deg veldig godt. Vi reiste non-stop i tre uker med dattera vår på 20 mnd., hadde jeg visst at jeg skulle bli gravid så fort hadde jeg nok planlagt ting annerledes. Det ble kjempeslitsomt, og da jeg kom på jobb igjen følte jeg ikke at jeg hadde hatt ferie. Så fikk vi besøk av svigerforeldrene mine (kjempehyggelige, men det innebar enda mer reising til en annen by), og til slutt ble jeg så sliten og kvalm at jeg ringe og fikk legetime. Fikk da 40 % sykemelding, og godt er det, for kvalmen er der av og på med jevne mellomrom, og jeg har ingen energi. Går bare og klager og føler meg nedfor om dagen, det er så slitsomt å aldri komme seg ovenpå, være glad og frisk og energisk som jeg pleier.
Jeg blir faktisk kvalm bare av å logge meg på babyverden, for jeg forbinder det med kvalme (også fra forrige svangerskap). Og jeg er så sliten av å ha det sånn. Har hatt et par glimt av kvalmefri energi, og det har føltes helt fantastisk, er det SÅNN det er å ikke være kvalm (ja, det er nesten så jeg glemmer det)...
Men ellers er jeg jo kjempeglad for å være gravid, gleder meg bare sånn til jeg har kommet et stykke ut i 2. trimester og føler meg bedre igjen. Nå føles dagene uendelige.. og nå når det er helg, er jeg utkjørt og orker så vidt å gå en liten tur til butikken.

Det hjelper litt å høre at man ikke er alene og det er flere! Jeg kan bli kvalm av å høre en sang som jeg har vært kvalm til før osv, så her er det totalt stillhet nå... Og jeg ble dårlig bare kjæresten tok på meg, kjente jeg bare avskydde hele greia, og jeg som vanligvis er veldig ikke sånn!

Jeg håper bare det går over etterhvert :)

Sjønner deg så godt .... [:)] [:)]

Back
Topp