Lei, spent, gleder meg, gruer meg:P

Bringebær

Gift med forumet
Er så dritt lei nå! Skikkelig dritt lei. Vil føde nå! MEN, så tenker jeg å "shit skal jeg føde alt nå!!":P og så en gang til! Herregud, tredje unge og tredje fødsel!! Lovet meg selv etter nr en at det der skulle jeg ALDRI gjøre igjen:D hihi! Hadde en flott fødsel med nr to, men det er jo veldig spennende hvordan det blir nå! Spess nå som jeg faktisk ser ut til å gå helt til terminen!
Blir gal av denne ventingen, spenningen og grugledingen:D hehe. Når kommer han? Hvordan begynner det?!
Tror bare jeg må gå å legge meg nå så det kan bli morgen igjen. Sitter jo bare her og kjeder meg og venter med halsbrand, bekkenløsning, evig tissing, hodepine OG kvalme.
Andre utolmodige sjeler der ute som gjør seg tanker om fødselen?:)

Venter nr 3 4. August:)

Jaa :) og Nei! :)
Går å sir at jeg er lei, men brå våknet en dag å tenkte at ikke **** om jeg skal føde! :P
så det går litt opp å ned.. :) Gleder meg til å møte veslejenta! :)

Tenker akkurat det samme!! Grugleder meg veldig, og er egentlig veldig klar for å få det "overstått"!! Hihi.. :happy119

Eg er litt der nå at det må bare komma det som kommer, for nå er eg lei av å ha vondt!!! Nå har vondtane begynt å bli verre og andre plassar og, så da er det greit å skulle få ut denna babyen... Å skal det blir flere skal det vær maaaaange år til, ikke det eg gruer meg ikke til fødsel, men liker ikke det å gå gravid....

Uheldigvis har eg nesten ein mnd igjen, så da er det bare til å smøøre seg med goooood tolmodighet...

På toppen av det heila har fysioterapauten min ferie :(

Ja, det blei visst et klage innlegg detta :/ ;)

Jeg er veldig lei av graviditeten og alle de plagene som følger. Vil ha min baby nå og er veldig veldig glad nå jeg tenker at dette er min siste graviditet :D
Gleder meg til å hilse på min lille prins at jeg ikke har tenkt på fødsel engang :P

Jeg klarer ikke fokusere på noe annet enn baby....
Men så tenker jeg, shit, jeg må føde iløpet av de neste ukene.. Iiiiiiiikkkkk...
gleder meg sånn til å møte denne babyen, hvordan ser han ut osv... :)

Jeg er ikke helt der enda, formen er fin og jeg nyter denne siste graviditeten :)
men er jo 3 uker til termin også så kan jo være jeg er lei når vi kommer litt nærmere ;)

Har ikke termin før 28, men er utålmodig. Det har vært et psykisk tøft svangerskap for meg, og alle her hjemme har behov for at den lille kommer nå. De andre barna er 13 og snart 6;) Jeg er happy for hver dag som går nå, for hver kynner eller hver gang det murrer litt i magen. Da vet jeg iallfall at det nærmer seg;)

Gleder meg til å bli ferdig, og håper inderlig at bekkensmertene forsvinner da. Hadde det ikke vært for at kroppen er totalt ubrukelig, og det er litt for varmt å gå høygravid i august, hadde jeg ikke hatt så mye å klage over. :P

Men jeg prøver å fokusere på at nå nærmer det seg slutten, og tenker at for hver dag som går er jeg en dag nærmere fødselen! Man vet jo aldri når det skjer, men jeg føler iallefall det er bedre å tenke at hun kommer når hun er klar, og at dette ordner kroppen opp i selv, i stedet for å gå og gremmes og bli utålmodig lenge før termin.

Uff, skikkelig hormon troll i dag. Satt å hylgrein i bilen etter jeg hadde vært hos jm. Meg og jm har ikke kjempe god kjemi og syns hun er litt slitsom. Og negativ og lite forståelsesfull. Er bare så utrolig sliten og lei. Fikk overtidskontroll 12! August. Hun mente jeg stresset for mye og at det var derfor babyen ikke kom. Er jo lettere sagt en gjort. ALLE maser om jeg snart skal føde. Kan jo ikke trylle heller. Føler nå at den babyen aldri kommer ut:(

Jeg er også klar. Er nok en grunn til at man må gå så lenge. Ikke redd for fødsel i det hele tatt lenger og bare gleder meg til å få møte babylille :-)

Men søte bringebær, termindatoen er ikke kommet enda. Det er da nok av tredjegangs som føder etter termindatoen også. Og ingen barn har blitt igjen derinne;) Du får klinke til med sex og gni det akupunktur punktet på foten. Antagelig ser du henne ikke den 12. ;)

Men søte bringebær, termindatoen er ikke kommet enda. Det er da nok av tredjegangs som føder etter termindatoen også. Og ingen barn har blitt igjen derinne;) Du får klinke til med sex og gni det akupunktur punktet på foten. Antagelig ser du henne ikke den 12. ;)
I know... Var bare så sikker på at han ville ut før slik som de andre:( Men, skal prøve å være positiv.:) nei er jo ingen som har blitt igjen, men man kan jommen bli i tvil!!!

Back
Topp