lei regnfull sommer...

ubeleilig

Gift med forumet
derfor har vi nå bestilt oss tur til Hellas i september. Har ei uke ferie da og tenkte tilbringe den i sola, i vannet og ikke gjøre noe fornuftig. Det blir deilig det. noen flere som skal ut av landet?

Neh, vi har hatt Norges ferie (med unntak av et Kiel cruise, men de 4 timene teller ikke :P). Skal ha siste uka med ferie fra fredagen, men da skal vi bare pusse opp. Pusser opp 3 soverom her hjemme + bytter vinduer i feriehuset så det er nok å henge fingrene i.

Går ut i tre ukers ferie på fredag (ENDELIG) og skal da være rundt i Norge og fire dager i danmark. Har booket en uke på Mallorca i september:) Tenkte at jeg kom til å trives bedre i syden i september når de varmeste månedene er over og så hadde vi jo håpt på litt sommervær i Norge i august da:) Time will show.

Nei, vi ahr bare vært i DAnmark ei uke. Men har bestemt oss,, fra og med neste år så blir det 2 uker å et varmt land der det garantert er sol og bademuligheter...

Teite skandinaviske sommer emoticon

Har så lyst til syden vi og! Men alt står på peng og om vi får barnefri. Vært litt deilig å fått ei uke, det har vi aldri hatt siden nurket kom til verden for nesten 2.5 år siden. Så vi får bare se om der er noen besteforeldre som vil bytte på litt så det ikke blir så masse på hver :)

skal til kreta i september :)

mokika skrev:
skal til kreta i september :)

Dit skal vi til neste år, har du vært der  før?

Så deiligt:) Kunne og tenkt meg en syden tur før bebisen annkommer,men nå har vi kjøpt ny bil så gubben sier at det holder... Men om eg finner en billig tur så klarer eg nokk å lokke han med.
Uansett skal vi til syden neste sommer,har fått tur av mine foreldre. 1 uke til kreta

Synes egentlig sommeren har vært helt grei jeg... Har vært sykemeldt siden 10 juni pga pollen sesongen så liker best de dagene med regn for da trenger jeg ikke ha dårlig samvittighet for å sitte inne... Håper på en fin høst da når gresspollen sesongen er over..

Back
Topp