Lei og utolmodig!

Sasty

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Januarlykke 2016
Novembergull 2017
MayDay2021
Den har visst fryktelig god tid den babyen her... har vært 5 minutter mellom riene i hele dag, på føden for 2. gang og nå var livmorhalsen gått fra 1 cm til helt avflata og ingen merkbar endring i åpning siden i går klokka 11. Riene har blitt litt kraftigere de siste par timene, men er plutselig ikke like regelmessige! :-( Prøver å ikke stresse, det er jo ikke bra for progresjonen, men er pokker ikke lett her jeg går på 18. Timen med skikkelige rier! Jordmødrene virker heller ikke til å stresse noe særlig men er det her virkelig normalt?! :-(

Off. Høres ut som min første fødsel. Da gikk jeg i ett døgn med vonde rier som ikke hadde noe særlig effekt. Grusomt kjipt. Men plutselig tar riene seg opp og da blir se effektive :) når mini er her er det verd det.

Æsj, så kjedelig... hva med et varmt bad eller dusj? For avslapningen sin del? Skombad? Gå en tur?
Venter på rier her.. termin i går..

Blei lagt inn med 4 cm åpning en liten stund etter jeg skrev dette innlegget. Da var jeg så sliten, lei og usikker at riene hadde begynt å dabbe av... det ble en lang natt, men endelig er den nydelige jenta vår her <3

gratiss;P

Tusentakk alle sammen :-)

Back
Topp