Kleo
Glad i forumet
Samme dag jeg testet positivt med Knøtteliten døde pappa så det er fortsatt så vanskelig å glede seg over ting. Det er så mye som må fikses og ordnes.... Selge en dyr bil er ikke lett, få unna papirer og alt... Nå sitter jeg på nettet og prøver å finne en gravsten. Jeg er så sinna på pappa fordi han døde fra alt uten forvarsel. Mamma gjør jo også masse, men hu bruker ikke data og da er det lettere for meg å gjøre det. Hu ber meg ikke om det, men jeg føler jeg må og det er mye raskere med mailer og internett, enn brev og tusenvis av telefoner.
Kjenner jeg er så sliten i hodet og klarer liksom ikke å glede meg over Knøtteliten slik jeg håpet og gledet meg til.
Argghhhhh, bare ble litt mye for meg i dag og alt kom opp igjen. Føler liksom aldri jeg fikk sørget meg ferdig.
Sorry for syt dersom noen i det hele tatt leste dette.
Kjenner jeg er så sliten i hodet og klarer liksom ikke å glede meg over Knøtteliten slik jeg håpet og gledet meg til.
Argghhhhh, bare ble litt mye for meg i dag og alt kom opp igjen. Føler liksom aldri jeg fikk sørget meg ferdig.
Sorry for syt dersom noen i det hele tatt leste dette.