Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
OUL termin i dag... Begynner å bli veldig utålmodig og vil aller helst bare ha ut denne prinsessa nå! I tillegg er det dårlig vær og lite å gjøre, så jeg KJEDER MEG!!!! Noen som har noen gode tips om hva jeg kan finne på for å få tiden til å gå???
Har ingen råd men må bare si meg enig.
Ul termin i morgen og vil få prinsessa i armene NÅ!!! Gidder ikke å finne på noe, har maserier og kynnere som kommer og går og gir meg falsk håp, er lei og sur i dag.
Sent from my HTC Incredible S using BV Forum mobile app
Selv om det er dumt dere andre også føler det sånt, men litt godt å ikke være den eneste!!!
Minuttene går såååå sent! Har akkurat bakt muffins for å få tiden til å gå.. hvis hun bestemmer seg for å holde seg der inne enda ei uke så kommer jeh til å legge på meg masse denne uka som kommer!!!
Har tatt helt av med husarbeid og baking i helga så nå kan han komme snart. Gubben "rømte" på tur med bikkja tidl i dag bare for å slippe litt mas tror jeg..Hihi. Nå er det sofaen og beina høyt frem til leggetid.
Arrgh! Er så lei! Var ikke lei før denne uken!
Jeg kan ikke bake, og det jg baker spiser jeg opp- noe som resulterer i halsbrann fra h......! Ikke har jeg noen serie å følge med på heller. Så egentlig på special victims unit, men så var det en episode som var så sykt ekkel, så nå klarer jeg ikke se flere episoder. Så her går det i candy crush. Tror aldri vaskekurven har vært så tom som den er nå da!