Lei og frustrert !

Tuttifruttiz

Forelsket i forumet
Er så lei !
Har hatt elendighet, bortsett fra sønnen, helt siden desember !
Par uker etter fødsel så døde søstra mi av kreft, mnd etter dør bestefar, i mars dør mormor av kreft og nå i april har min bror vært utro mot sin kone og 3 små barn (eldste 3 år og tvillinger på 8mnd).
Er så forbanna og lei at søt går i oppløsning :-(

Alle forsvinner.. (Pappa døde brått i 2013).
Har snart ingen igjen..
Og så forbanna på bror ! Trodde aldri han ville gjort noe sånt..
Lurer på når ting skal gå oppover for oss. Oss, (gubben mistet jobben i februar).
Alt går rett vest ! Klag klag syte syte..
 
Wow, da har du virkelig noe å klage over og da. Det er jo alt for mye å skulle takle.. Har du noen å snakke med? Håper ting blir bedre for dere <3 klem
 
Oi, snakk om å få alt på én gang! Vil sende deg en klem. Dessverre livets gang (bortsett fra den teite broren din), men veldig trist :(
 
Huff, stakkars deg :( kan ikke engang se det for meg.. I tillegg har man baby som er mer enn nok å ta seg av! Du har virkelig hatt mye! Sender deg en stor klem ❤️ håper det bare går oppover fremover :)
 
Huff er det mulig å få så mye på en gang da:(
"Man får ikke mer enn man klarer å håndtere" er ett ordtak, så det betyr at du klarer dette også.
 
Last edited:
Huff, for ei tung tid dere har og har hatt. Det er jammen mye som er urettferdig. Det vil bli bedre med tiden, i mens må man bare fokusere på det fine og gode i livet for å komme seg fremover. Håper det ser lysere ut for dere snart, og at mannen din får ny jobb. Stor klem <3
 
Å herregud! Så forferdelig :( Håper dere får en fin sommer og kan slappe av og kose dere. Du er i din fulle rett til å være sint på broren din, stakkars svigersøstra di... :(
Sender deg en klem♡
 
Tusen tusen takk for alle gode ord !
Tror jeg skal prøve å få henvisning til en psykolog. Kjenner at jeg trenger å prate med noen.

Har hatt mye å gå igjennom på mine 22 år..

Vil jo egentlig bare kose med med baby i permisjonen, men får aldri fred.
Heldigvis er sønnen vår så snill og god, så jeg er jo nødt til å være glad.
 
Back
Topp