Lei og forbanna

Mamsa

Forelsket i forumet
Hei sitter på jobb å kjeder meg, etter at sjefen har bestemt seg for å bli kvitt meg. Da jeg ble gravid med nummer 2, har jeg bokstavlitalt blitt satt på sidelinjen uten å få noen jobber, i tillegg til at han mener at jeg etter 6 år i samme jobben ikke klarer å gjøre en god nok jobb! Men var hos legen i dag og vi hadde en lang prat om dette, og det ser ut som om jeg kan bli sykelmeldt pga. alt styret (eller det helvete sjefen har laga) så klart da pga, depresjon og psykiske problemer i forbindelse med dette eller f.eks svangerskapsplager. så i praksis tror jeg dette er nest siste dag jeg kommer til å være på jobb! litt vemodig men etter 1 mnd helvete skal det bli godt å kommer vekk i fra hele opplegget

Tar godt rundt deg, og gir deg en gooooooood klem jeg[:)]
Slik skal det ikke være, men godt du blir sykemeldt da, i stede for å måtte være på en arbeidsplass der sjefen motarbeider deg[&:]

uff for en type syns virkli synd på deg..greit å bli sykemeldt da. tror også du trenger en puste pause...er det ingen andre i firmaet ditt som er \har vært gravide i løpe av de siste 6 åra? har han vært likens mot de?
er jo ikke lov å sparke non pga graviditet...

UFF det der er kjipt, nyt litt sykemelding heller. Man blir jo psykisk lei seg av sånne sjefer..

Stor klem til deg [:)]

Skjønner meg ikke på alle disse ræva sjefene jeg. At kvinner får barn skal da være en glad og god nyhet. Skjønner de ikke hvor stressende og vanskelig det er å bli behandlet som en byrde??
Nei jeg håper du finner deg et mye bedre sted å jobbe i fremtiden!

ORIGINAL: Diddij

Slik skal det ikke være, men godt du blir sykemeldt da, i stede for å måtte være på en arbeidsplass der sjefen motarbeider deg[&:]

signerer denne jeg[:)] Godt sagt!!

Så godt du har en lege som ser de psykiske belastningene det er i å ha en slik sjef som du har, og vær du glad for at du får sykmelding, da slipper du å gå rundt i det miljøet. For selv om du kansje klarer det fint nå, kan det bli en trigger til depresjon senere.
Ta vare på deg selv nå og nyt det å være hjem [:)] Du kommer til å få mye bedre utbytte av det enn å bite sammen tennene for å gå på jobb.

ORIGINAL: 1ny1påvei

Så godt du har en lege som ser de psykiske belastningene det er i å ha en slik sjef som du har, og vær du glad for at du får sykmelding, da slipper du å gå rundt i det miljøet. For selv om du kansje klarer det fint nå, kan det bli en trigger til depresjon senere.
Ta vare på deg selv nå og nyt det å være hjem [:)] Du kommer til å få mye bedre utbytte av det enn å bite sammen tennene for å gå på jobb.

signerer denne jeg [:)]

Eg skjønne så inderlig godt kossen du har det. Eg skal ha min første og har en noe lignende situasjon på jobb. E veldig tungt å gå på jobb. Kommentaren eg fikk når eg sa at eg va gravid va "det kan du f* ikke meine...". Så no har dem funne erstattarn min og eg føle at det eg har kjempa for sia eg begyne har vært heilt bortkasta....

Så ufattelig at noen sjefer kan oppføre seg sånn[:@]
Sender deg en stor klem.
Godt du kommer deg bort derfra, og får litt tid på å tenke på deg selv, uten all dramaet på jobben!!

Uff Så trist!![:(]
 Jeg vet godt hvordan du har det, fikk lignende beskjed fra min sjef i 2008, samme dagen jeg kom hjem fra bryllupsreise, det var litt sårende, for jeg trivdes godt der,
men jeg hadde en fin lege som deg, som gav meg sykemelding 1 år pågrunn av depresjon osv.
Så i stede for å skaffe ny jobb, går jeg nå på rehab og tar studiekompetanse som hobby [;)] 

ORIGINAL: Diddij

Signerer denne jeg[:)]

Godt du har en fastlege som ønsker å hjelpe ihvertall. Hørtes ut som en håpløs sjef!!

Lykke til videre[:D]

trist.. arbeidsgiver skal tilrettelegge for gravide.. ikke se på deg som en hindring fordi du er gravid... en kan heller tenke at når du har fått 2 barn så er du ikke akkurat så opptatt av å få mange barn etter dette - og er mer stabil i arbeidet når du kommer tilbake enn du er nå. men hvis alternativet er å få deg sykemelding for å unngå stress og dårlig arb.miljø på jobb så er det jo like greit frem til du er i perm og heller ta å søke deg om etter ny jobb når perm ender.

Hei kan ikke gjøre noe annet en å takke for all støtten jeg har fått her, dette er ikke noe man snakker om til alle, faktisk veldig godt med en plass som det hvor jeg bare kunne hive ut frustrasjonen,etter en tung uke på jobben. 
En gang til  tusen takk for all støtten jeg har fått!!
Nå må jeg bare sette meg ned å skrive et svar brev til min sjef etter et møtereferat som ser helt annerldes ut en det møte jeg var på, hvor jeg sier meg uenig at jeg er udugelig! Har faktisk jobbet der i 6år til sommeren, det sier seg selv at jeg ikke kan være så udugelig som han sier. Men hva skal man gjøre når man har en sjef med pshykopatiske trekk! [:@]

Back
Topp