lei noen??

Alicia85

Elsker forumet
e d noen andre enn mæ som begynne å bli lei no?vil ha nurke mitt ut snart..plages så me ryggen å no e d mer kynnera å mensensmertan e kommet siganes[:@] flere som har nokka mensensmerta?vet ikke om æ har fått sånn murring i ryggen ennu,men d dunke no litt i korsryggen av å til..noen som har fått murringe å kan beskrive som best kordan dem føles ut som?e så nyskjerri..[:)]

Jeg har nok ikke kjent "murring" enda, men lei har jeg vært siden jeg fikk bekkenløsning i 3 mnd.
Har veldig mye vondt nå så håper at ikke lillegutt drøyer det altfor lenge med å komme til mamma og pappa.
Ellers har jeg ikke så mye å klage over så lenge bebisen e frisk![;)]

Begynner jo å nærme seg for deg nå Alicia.. Så det kan jo være det skjer om ett par uker. [;)]
Jeg for min del vil helst gå med nurket i magen en del uker til, men han er hjertelig velkommen til å komme før tiden. Bare han er moden og klar for verden, så kan han bare komme!! [:)]

ORIGINAL: Irene29

Begynner jo å nærme seg for deg nå Alicia.. Så det kan jo være det skjer om ett par uker. [;)]
Jeg for min del vil helst gå med nurket i magen en del uker til, men han er hjertelig velkommen til å komme før tiden. Bare han er moden og klar for verden, så kan han bare komme!! [:)]

ja d går jo ant å håpe på at ho kommer om et par uke,men vil jo ha ho frisk så..ho ska bare komme før så lenge ho e moden å klar[:)] krysse fingran

Ja, det er nok best for babyen at den venter litt til. Selv er jeg bokstavlig talt helt sprekkferdig og kan nesten ikke vente lenger. Mest fordi jeg er spent på å treffe tulla - ikke fordi jeg har så mye plager. Har sluppet billig fra det, jeg, heldigvis. Bank i bordet [;)]

Er ikke lei...men kunne godt ha hatt prinsessa mi her nå[:D]

E faktisk ikkje lei. Kan godt gå gravid til juni[:)] 
Blir vel mer lei mot slutten sikkert men føler meg ikkje klar endå--

Nei finst ikkje lei, håper eg går til tremin og gjerne et par dager på overtid

Koser meg som gravid, men blir litt lei enkelte stunder. Mest når jeg föler det er tungt å drasse på denne lille, men dog så store kroppen[:D]

Kose mæ egentlig med å gå gravid æ!
Men e litt lei alle kynneran, kommer bestandig når æ e ute å går. Og så får æ sånn stikking i skjeden ( e det sånn det skrives?)

Så lei så lei!! Vondt i rygg og mage, kramper og vann i beina, tisser uten stopp og sliter med å sove.. Jo takk, vil gjerne hilse på noen uker før tiden ja!! [:)]

Jeg er ikke lei.. Men så har jeg kanskje ikke visst like lenge som resten
at jeg har vært gravid da... begynne å bli lei plagan ja.. men e ikke redo
te at lille knøtt ska komme ut helt enda... h*n får holde sæ inne i mors
maga en god stund te ja.. vil helst knip igjen te 1JULI og jeg da.. for da
får pappa 6uker permisjon...

jeg er ikke lei i den forstand.men har termindatoen klart å tydelig i hode.merker jeg går å venter litt mer nå...er sååå spendt![:D]men hadde noen sakt at jeg måtte gå en mnd å to ekstra så hadde jeg blitt veldig skuffa[:D]missunner ikke elefantene for å si det sånn[:D]

nå er det sikkert mange som har mye mer problemer i svangerskapet så jeg skal ikk klage.

Jeg er lei jeg ja, av å gå gravid,men håper selvfølgelig for guttens skyld,at jeg kan holde på han noen uker til[:)]

hei hei Alicia...

slenger meg på jeg å... er så lei nå at jeg tror jeg drar de ut selv snart.. he he... det er tungt og jeg er så utrolig lite morro å være i nærheten av for tiden. synes synd på gubben som må holde ut med meg. går på kur for tiden jeg for de ville ut i uke 30. så en uke igjen på kuren da er jeg i uke 35. så da håper jeg de kommer.... du får ha lykke til videre.... vi får bare smøre oss med tålmodighet, selv om det ikke er så lett...

Er faktisk ikke så lei av å gå gravid.....men er jo veldig spent på å møte nurket som gjemmer seg i magen da[:D]

Back
Topp