Lei nå....

Barbamamma30.04.17

Flørter med forumet
Har termin 15. Men synes ikke det er stas å være gravid lenger... Synger "11.11. Er en fin bursdag å ha " for nurket, og håper det hjelper. Knapt en kynner i sikte..... Nedpress ja, og skranglete bekken, men virker som hun har supergod tid. Jeg sover dårlig, har lite energi, men koser meg forsåvidt gjennom dagene.... Vil bare møte henne nå, og lei av å være så hjelpeløst bomsete..... Og alle andre føder som bare det.... Jeg og vil... Bli ferdig med den biten...

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg er drit lei! Lei av hormoner, den store magen er bare i veien, vondt når jeg går /står. Og ikke minst å gå rundt å vagge og ikke kan sove godt om natten:( æsj vil ha tilbake kroppen min:) jeg har termin 21 men håper hun kommer før.... 15 er ikke lenge til da :)

Tror det er naturlig å bli lei og utålmodig på slutten.. Jeg har termin den 19, men er kjempe skuffet hver morgen fordi det ikke har skjedd noe iløpet av natten... Legen min sa også for flere uker siden at han ikke trodde jeg kom til å gå til termin siden hodet har lagt så langt nede.. Så nå er jeg litt irritert på ham ;) jaja, noen dager igjen ;)

Skikkelig lei jeg å! Terminen er på mandag så hadde passa meg fint om hu kom i løpet av helgen eller på termindagen:-p

Møkk lei selv, sengeliggende med bekkenløsning uff, har termin den 17, men blir heldigvis satt igang sen 15 om ingen ting har skjedd før :)

Er også lei no! Dritt lei faktisk! :p Termin 27! Men hadde vert supert om han meldte sin ankomst før! :-/

Trur mannen er Lei sytinga mi nå og Hehe:) vi er snart i mål jenter :)

Tror det er naturlig å bli lei og utålmodig på slutten.. Jeg har termin den 19, men er kjempe skuffet hver morgen fordi det ikke har skjedd noe iløpet av natten... Legen min sa også for flere uker siden at han ikke trodde jeg kom til å gå til termin siden hodet har lagt så langt nede.. Så nå er jeg litt irritert på ham ;) jaja, noen dager igjen ;)

Høres ut som meg! ;) Har termin den 22. og er megaskuffet hver morgen.
Trodde kanskje lillebror skulle dukke opp snart, med tanke på at jeg hadde 1-2 cm åpning i uke 32.. Men det er vel ikke så uvanlig for andregangs :p
Her har også hodet ligget langt nede en god stund..

Gutt 2012 ❤
Venter en gutt i november 2013 ❤

Hei! Jeg forstår dere. Jeg har termin 25. Jeg har vært i permisjon bare en uke. Jeg føler meg så tung. Neste kontroll er på neste onsdag, og jordmoren skal se om han har festet seg.

La oss bli tolmodig ... Bare noe dager igjen

Sukk :) så heldig dere er som er SÅ nærme! Er ikke halvveis engang, jeg. 18 uker, og jo - jeg er lei allerede (men innser at det er litt tullete)

Lykke til alle sammen! Bare noen dager igjen! Er SÅ spennende å snike på dere for en april14'er

Om 15 minutter viser app'en min "100% av svangerskapet er gjennomført" og jeg vil vræle! Jeg vil bli ferdig NÅ!

Har også termin 15, og har allerede vært utålmodig i to uker. Fikk masse modningstegn for to uker siden, men så dabbet det av, og tok seg opp igjen, og sånn har det fortsatt. Så nå har jeg "gitt opp" litt, og tror ikke helt at de tegnene betyr så mye.

Håper bare virkelig ikke hun kommer på termindato, for da skal vi i begravelse...

Jeg våknet en natt 2 uker før termin med svake regelmessige rier, ca 20 min i mellom, varte i 4 timer og jeg begynte virkelig å håpe. Så var det stopp. Slimproppen gikk en uke senere, fortsatt ingenting som har skjedd. Nå har jeg nesten resignert og venter ikke at noe skjer før laaaaaaaaangt over termin. Alle rundt meg virker nesten mer utålmodige enn meg. Stakkars mannen min han blir spurt på jobb hele tiden om noe har skjedd og får råd om hva jeg bør gjøre flere ganger om dagen.

Jeg våkner jo også med en litt skuffa følelse om morgenen når ingenting har skjedd

Termin til helga... ingen tegn.. ingen slimpropp... kun stor mage... jaja:)

Jeg har ikke termin før om 14 dager, men godt å høre at slimproppen ikke har gått hos deg heller, sånn "flere som venter"! Jeg hadde liksom forventet at den skulle gå en stund før, men har ikke sett spor av noe her ennå.. Lykke til til helgen da! ;-)

Sist jeg gikk gravid så jeg ikke noe til noe slimpropp. Hadde for noen uker siden noe som kunne være del av den men ....ingen fødsel her heller gitt! Lei

Her og! Er så lei!!:/
Masse maserier,så slutter det helt...
2 uker til termin... Invalid av bekken og sover nesten ikke heller. Gi meg styrke!

Back
Topp