lei meg..

Anede

Elsker forumet
bestemor sa at gavene jeg har laget ikke er gode nok..[&o] Ikke med de ordene, men hun sa " tenk hvis hun kunne sluppet unna med å bare lage noen gaver" Så sa jeg" vet du hvor mye arbeid det er å lage det? hadde vært mye enklere å gå ut å kjøpe noe" Så sier hun " arbeid? Det var vel ikke noe arbeid å lage det der"...

er så lei meg nå.. Hadde dårlig samvittighet fra før av over at vi kke hadde råd til å kjøpe gaver også sier hun sånt som bekrefter at det ikke er nok ..

Så nå sitter jeg og føler meg så dårlig + at jeg har sløst vekk flere ukers arbeid på noe som ikke er godt nok!

nei fy faen utaknæmelie beist!!!!!!

sorry æ kalke bæstmor di d

men hjæmmelaga gave e jo så spesielt å fint å få før då veit du at d e meir tanke bak gaven

ORIGINAL: nemi.marselia

men hjæmmelaga gave e jo så spesielt å fint å få før då veit du at d e meir tanke bak gaven

SIGNERER!!!!! For ei kjerring! I min familie lovprises alt som er hjemmelagd.. Hva har du laget forresten?

signerer!
Ikke bry deg om det!
Jeg er sikker på at alle andre kommer til å bli kjempeglade![:)]

jeg har laget et stort album, et 6*6 album, en tagbok, to utbrettalbum, en kalender og 30 ulike julekort.

Klarer ikke å bare glemme det liksom.. det var så sårende..[&o]

Åååh.. Du har virkelig gjort masse!! Herreguuud, at noen kan si noe slikt.. Blir helt sjokka her.. Ikke bry deg om det.. UVITENHET!!!

ja har jobbet ræva av meg i over 1 mnd!!! Er ganske vanskelig å få tid til sånt med en liten en som skal ha oppmerksomhet hele tiden.. SÅ jeg har slitt og stresset masse med dette!

var egentlig ganske fornøyd med tingene,Men nå sitter jeg bare å kikker kritisk på tingene jeg har lagd..

Er det mulig å si noe sånt??? Syns du har gjort en kjempejobb jeg!!! ER helt sikker på at alle de andre du skal gi gaver til syns at tingene er flotte! Hjemmelagete gaver er jo det aller beste å rfå da, de er jo virkelig laget med kjærlighet. Syns bestemoren din er skikkelig utakknemlig!!

Fy søren for en råtten kommentar!!![:'(][:@]

Jeg er sikker på at alle som får gavene blir kjempefornøyde!! Skal bestemoren din få et album eller noe selv i julegave, tenker siden det virker som du har vist henne de alt? Om ikke hun skal få noe, så er jeg sikker på at hun er så misunnerlig at hun holder på å sprekke!

Ble helt sjokka jeg nå, hvem sier noe slikt?[:o][:@]

Selv er de tre scrappealbumene jeg har laget til julegave i går; de dyreste (måtte kjøpe masse til de), mest tidkrevende, mest omtenksomme og slitsomme gavene jeg noen sinne ha gitt bort. Som jeg sa til mamma, dette albumet å blas i minst 2 ganger pr dag, så mye som er lagt ned i de.

Om noen av det hjemmelagde er til bestemoren din så hadde jeg inndratt det, og gitt det til noen som hadde satt pris på det!

ORIGINAL: lindaen

SIGNERER!!!!! For ei kjerring! I min familie lovprises alt som er hjemmelagd.. Hva har du laget forresten?

sign

Back
Topp