Lei meg:(

mamat2prinsesser&4prinser

♡2007♡2009♡2012♡2018♡2021♡2023♡2026♡
VIP
Vi som prøver :)
September 2012
Novemberlykke 2018
Oktoberbarna 2021♡
Novemberfnuggene 2023
✨️Julestjernene2023✨️
Septembertassene 2026
Idag var vi hos veterinæren igjen med Figgis:(
Hu hadde tissa inne igjen idag tidlig. Testa for uvi og jaggu var det tilbake igjen.. De tok blodprøver av henne og hu har muligens diabetes :sad010 :smiley-angry017 Får prøvesvarene ila denne uka. Hu har fått ny antibiotikakur mot UVI`n:( Og har hu diabetes blir det dessverre avlivning :sad015 :sad002 Hele herligheten kom på 2500kr, men hu er verdt så mye mer enn det<3<3<3 I morgen er det legebesøk på meg selv også. Jeg er dessverre det jeg kaller for utladet og trenger litt startkabelhjelp;):p Er mye innom, skriver bare ikke så mye!

Huff, så trasig da! :( Får håpe det ikke er diabetes!
Ta vare på deg selv da, kan jo ikke gå tom for batteri ;)

Huff, så trasig da! :( Får håpe det ikke er diabetes!
Ta vare på deg selv da, kan jo ikke gå tom for batteri ;)

Haha;)neida, går så bra så:):):)
Ja, håper det ikke er det, men tror dessverre det er det:( har dere fått omplassert hunden deres?

Uff så trist :(
Stakkar!

så trist :( får inderlig håpe det ikke er diabetes og at dere slipper å avlive hun :( og pass godt på deg selv også ;)

Håper virkelig det vi også... det dom er så rart er at hu kun vil ligge rett nedenfor sofaen der jeg sitter nå, noe hu aldri har gjort før:oops: som om hu skjønner hu kanskje ikke har lenge igjen:(

Håper virkelig det vi også... det dom er så rart er at hu kun vil ligge rett nedenfor sofaen der jeg sitter nå, noe hu aldri har gjort før:oops: som om hu skjønner hu kanskje ikke har lenge igjen:(

får ikke håpe hun skjønner det da.. men dyr kan jo på en måte gi opp hvis de ikke har det bra :(

får ikke håpe hun skjønner det da.. men dyr kan jo på en måte gi opp hvis de ikke har det bra :(

Nei, håper virkelig ikke det. Krysser fingrene for at hu ikke har det:) ja, mange katter legger seg i skogen for og dø:oops::eek::(

Kunne ikke unngå å spørre: hvorfor vil du avlive katten dersom det viser seg at den har diabetes? De aller fleste katter lever jo godt med diabetes som behandles!?!

Bare noen katter som kan behandles med diabetesfor. De fleste må ha 2 daglige insulinsprøyter. Og det synes ikke jeg er ett verdig liv. Hu har allerede blitt satt på det foret.

Så trist! Håper hun ikke har diabetes og blir frisk! Har selv katt og skjønner at du ikke vil at hun skal leve med to insulinsprøyter hver dag. Det innskrenker jo utelivet hennes ganske mye og hun må alltid være i nærheten så dere får satt sprøytene. Det er nok ikke lett for dere om dere må avlive.

Så trist! Håper hun ikke har diabetes og blir frisk! Har selv katt og skjønner at du ikke vil at hun skal leve med to insulinsprøyter hver dag. Det innskrenker jo utelivet hennes ganske mye og hun må alltid være i nærheten så dere får satt sprøytene. Det er nok ikke lett for dere om dere må avlive.

Jeg synes ikke det er ett verdig liv at hu må få for og sprøyter på samme klokkeslett hver dag, nei:oops::confused::( er kjempelei meg. Hu er bare 3 år, så om hu er syk er det helt forferdelig:( hu er verdens beste og snilleste pus og hu er et familiemedlem. Så håper vi får en tlf om at hun er frisk:):):):)

Jeg synes ikke det er ett verdig liv at hu må få for og sprøyter på samme klokkeslett hver dag, nei:oops::confused::( er kjempelei meg. Hu er bare 3 år, så om hu er syk er det helt forferdelig:( hu er verdens beste og snilleste pus og hu er et familiemedlem. Så håper vi får en tlf om at hun er frisk:):):):)

Ja det får vi inderlig håpe! Krysser fingrene for Figgis :-) man blir utrolig glad i pusene sine!

Stakkars pusen, sånt er alltid så forferdelig trist, håper det ikke kommer til avliving.
Du må ikke brenne lyset i begge ender vennen min, det er skummelt. Jeg har tenkt mye på deg.

Stakkars pusen, sånt er alltid så forferdelig trist, håper det ikke kommer til avliving.
Du må ikke brenne lyset i begge ender vennen min, det er skummelt. Jeg har tenkt mye på deg.

Ja, håper sånn vi får en god tlf om ikke lenge:):):) Har vært hos legen og gikk veldig bra:) han er så god og forstår meg virkelig:) så søt du er:rolleyes:

huff, er ikke bare du som har det kjipt med dyrene om dagen! Ser dårlig ut for Pontusen vår :( :( :( Men her er det ikke engang vits i å håpe på en god utvei! :oops:

huff, er ikke bare du som har det kjipt med dyrene om dagen! Ser dårlig ut for Pontusen vår :( :( :( Men her er det ikke engang vits i å håpe på en god utvei! :oops:

Uff, er så lei meg på deres vegne</3:(:(:(
Et dyr er et likeverdig familiemedlem som oss andre og man blir så utrolig glad i de<3<3 Utrolig synd at han er syk og har så mye smerter han blir aggressiv, stakkars! Må dere avlive han, da?:( Har ennå ikke fått tlf fra veterinæren, så venter og venter! Figgis er sååå redd, så tørs omtrent ikke og komme bort og få en kos engang. Hu hater og dra til dyrlegen, men det gjør vel de fleste dyr!

Uff, er så lei meg på deres vegne</3:(:(:(
Et dyr er et likeverdig familiemedlem som oss andre og man blir så utrolig glad i de<3<3 Utrolig synd at han er syk og har så mye smerter han blir aggressiv, stakkars! Må dere avlive han, da?:( Har ennå ikke fått tlf fra veterinæren, så venter og venter! Figgis er sååå redd, så tørs omtrent ikke og komme bort og få en kos engang. Hu hater og dra til dyrlegen, men det gjør vel de fleste dyr!

Pontus også HATER veterinæren! :( Ja, må bare mote meg opp til å bestille time, han har det ikke godt, selv om han ikke viser det :( Han har jo vært babyen vår i 5 år, så dette blir tøft ja! Tror vi skal gjøre det rett før vi drar på ferie!

Back
Topp