Lei meg

Jippi Ananas

Forumet er livet
Snuppa mi har det ikke så bra. [&o] Det begynte i 12 tiden igår kveld, tror hun har veldig vondt i magen sin. Hun har bare sovet en time nå og da siden det begynte, hun gråter og gråter så sårt, det er så vondt. [:(] Gråter litt jeg også. Hun sover heldigvis nå, håper hun er bra når hun våkner.

Måtte bare lette mammahjertet mitt litt.

Ånei det er ikke noe kjekt.... håper det går over etter at hun har fått sovet da.. forstår godt at det ikke er noe lett for deg. Kan det være noe hun ikke tåler eller noe kanskje? 

ORIGINAL: tonje07

Ånei det er ikke noe kjekt.... håper det går over etter at hun har fått sovet da.. forstår godt at det ikke er noe lett for deg. Kan det være noe hun ikke tåler eller noe kanskje? 

Jeg spiste oppvarmet kålrot og blomkål i går... [:-] Tror det kan være derfor...  [&o] Det har gått bra før når jeg har spist det nykokt. [8|]
Ikke bare bare og amme nei! [8D]

ORIGINAL: Eden

ORIGINAL: tonje07

Jeg spiste oppvarmet kålrot og blomkål i går... [:-] Tror det kan være derfor...  [&o] Det har gått bra før når jeg har spist det nykokt. [8|]
Ikke bare bare og amme nei! [8D]

Er utrolig vanskelig det der... hva kan man spise/ikke spise?? Men om hun har tålt det før, kan det vel ikke være det..? Du får nesten se nåe hun våkner igjen, og ta det defra... er du bekymret, så ring helsestasjonen eller en lege [:)]

Ja, hvis hun ikke blir bedre så ringer jeg til lege eller noe. Det får da være måte på hvor lenge det skal vare!

Klarer ikke å tenke når jeg er sulten jeg, bare stapper i meg... [8D]

Tusen takk for trøst alle sammen. [:)]

Huff, da! [:o] Skjønner at du får vondt i mammahjertet ditt! Det er så vondt når de små gråter så sårt! [&o]

Håper hun er bedre når hun har fått hvilt litt, da!

God bedring-klem fra meg! [:)]

Ja håper hun har det bedre nå etter å ha sovet litt 

Stakkars lita da ;/  det er forferdelig å ikke kan gjøre noe når
dem har så vondt i magen. Men prøv med et bad, det hjelper litt til min lille
prins

Ååå så søte dere er! 
Snuppa mi har feber hun stakkar. [&o] Hun har fått paracet to ganger
nå, og nå sover hun så godt i vogna si. Håper hun får sove godt i natt nå da. [:)]

Takk for omtanken, jenter. [:)]

Back
Topp