Lei meg :(

Lillasin

Elsker forumet
VIP
Må egentlig få dette ut...

Jeg er en kanskje sjenert person, som egentlig har ikke mange venner. Min beste venn er søstra mi, som er fint noen ganger, men andre ganger hadde det vært fint og ha en annen vennine å...

Jeg ser på facebook, bilder av bekjente, folk som jeg har jobbet med og vært på skole med, og hvordan det ser ut som alle har en "bestie". Koser seg i helgene sammen, etc.
Jeg kjenner at jeg blir sjalu og lei meg.

Jeg har blitt fortalt at jeg opner meg ikke nok, og kanskje dette er rightig, men jeg vet ikke hvordan jeg kan opne meg mer. Når jeg er med folk, da synst jeg det er vanskelig å få ut hva jeg vil si, og føler ofte det er kleint å prøve å snakke om ditt og datt.

Når jeg kom hitt da fikk jeg en vennine da, men så møtte jeg sambo, og hun forsvant, og nå har hun flytta... :(  

uff am in a funk! :(

Det er synd noen skal ha det sånn. alle fortjener å ha venner..

Her er noen tips som kanskje kan hjelpe deg:)

har du noen bekjente kan du jo starte med å be de hjem til deg
feks noen i barselgruppa, noen du møter når du går tur med barnevogna eller bare noen du kjenner fra før.
evt kan du og samboeren din be noen av hans venner hjem til dere på fredagstaco, grilling eller bare en kaffekopp.

Uffda, så leit :( Håper du finner noen gode venner :-) Folk er jo forskjellige :-)

Hvilket land er du fra?

Er innelsuttet jeg å, og har ikke akuratt flust i venner. Men det er nok litt selvbestemt
Liker best å være med familien min jeg, og svigerfamilien. :)

fru Tronrud skrev:
Det er synd noen skal ha det sånn. alle fortjener å ha venner..

Her er noen tips som kanskje kan hjelpe deg:)

har du noen bekjente kan du jo starte med å be de hjem til deg
feks noen i barselgruppa, noen du møter når du går tur med barnevogna eller bare noen du kjenner fra før.
evt kan du og samboeren din be noen av hans venner hjem til dere på fredagstaco, grilling eller bare en kaffekopp.

Takk for tips :)

jeg fikk alle i barselgruppa i en gruppe på fb,  (stort skritt for meg som aldri tar initiativ!) vi har møtt noen ganger som er koselig, men det er mest for barna føler jeg... 

Hans venner er så opptatt av deres egen familie liv at det er sjelden at det er besøk.

Vi har en nabo som kommer noen ganger, men jeg tror problemet er meg, tror ikke folk skjønner meg og min humor så de tror jeg er rar... eller, det er hva jeg føler når jeg prøver å bli kjent med noen, får den følelsen fra folk.  

DenicaD skrev:
Hvilket land er du fra?

Er innelsuttet jeg å, og har ikke akuratt flust i venner. Men det er nok litt selvbestemt
Liker best å være med familien min jeg, og svigerfamilien. :)

Jeg er fra Island :)  trenger ikke så mange venner egentlig, hadde vært fint med en eller to som man kann snakke med om allt mulig :)  Det har jeg med søstra mi, men jeg føler det litt annerledes.

LadyMom skrev:
Uffda, så leit :( Håper du finner noen gode venner :-) Folk er jo forskjellige :-)

takk :)

Jeg skjønner egentlig ikke dette, fordi når jeg bodde i England for noen år siden, da fikk jeg to av de beste venninene som man kunne ønske!  de er rett og slett fantastike, men så skjedde livet, jeg flytta til Australia og så hit og vi hører fra hverandre kanskje 2 ganger i året.
MEN jeg skal til England nå i Juli, så jeg gleder meg skikkelig å møte dem igjen :D

Back
Topp