I dag etter frokost blir jeg oppringt av tante som sier gratulerer med den store nyheten, jeg blir helt sjokk slagen og sier at dette er egentlig en hemmelighet, og at jeg setter pris på om hun ikke sier noe til kusinene mine, noe hun lover.
Hun og onkel var hos min mamma og pappa i går og da falt det dem naturlig å fortelle dem den store nyheten. Etter samtalen med tante ringte jeg mamma og ga henne huden full. jeg var kjempe sint og skuffa. Dette er jo noe jeg vil fortelle selv og når jeg er klar.
Jeg tenkte å vente 1 mnd til.
Jeg slang på røret og begynte å grine. hun ringte meg opp igjen og sa jeg ikke måtte være lei meg og at dette bare er en hyggelig nyhet. ja det er hyggelig, men jeg vil si det selv.
Det er jo det som er halve gleden å se ansiktsutrykket på de du sier det til.
Er jeg urimelig?
Hun og onkel var hos min mamma og pappa i går og da falt det dem naturlig å fortelle dem den store nyheten. Etter samtalen med tante ringte jeg mamma og ga henne huden full. jeg var kjempe sint og skuffa. Dette er jo noe jeg vil fortelle selv og når jeg er klar.
Jeg tenkte å vente 1 mnd til.
Jeg slang på røret og begynte å grine. hun ringte meg opp igjen og sa jeg ikke måtte være lei meg og at dette bare er en hyggelig nyhet. ja det er hyggelig, men jeg vil si det selv.
Det er jo det som er halve gleden å se ansiktsutrykket på de du sier det til.
Er jeg urimelig?