Lei meg

Åsa80

Betatt av forumet
Jeg hadde grudd meg til å fortelle min bestemor at hun skulle bli oldemor,,,, i dag ringt jeg til henne, og begynte samtalen med... Jeg skal fortelle deg nok koselig. Du skal bli oldemor igjen:) da svarte hun.. Nei det syns jeg ikke var noe koselig..... Synes du virkelig det?? :( Hun er så gammeldags og mener jeg skal være gift, og ha eget hus og sånn... Og vi bor i leilighet i huset til foreldrene mine... Vi trives her, men hun mener vi må kjøpe hus og gifte oss og sånn før vi får barn. Jeg er lei meg nå

Nei huff, så utrolig skuffende og leit det må være for deg... *GIR DEG EN KLEM*
Det er veldig synd at enkelte eldre ikke har innsett at verden er forandret. Og det skal jo være så stas å fortelle familie om den gode nyheten. Syns det er veldig leit at hun ikke kan glede seg med deg nå. Forhåpentligvis mykner hun til når hun blir vant med tanken.
Håper du har mange andre rundt deg som deler gleden din og kan muntre deg opp <3 Klem

Ikke være lei deg, tror hun endrer seg fort når du begynner å få mage. Det er som hun over her skriver at eldre har gjerne litt annet syn på hvordan ting skal være.
trøsteklem

Kjempe synd at hun ikke kan legge sine fordommer til side og glede seg på deres vegne.
Sender en klemHev deg over det og nyt tiden :)

Takk :) jo resten av familien og venner er kjempeglade. Men min bestemor er sur og gammel.... Hun viser ikke jenta vår noe oppmerksomhet, så jeg har ikke noe tro på at hun kommer til å vise mer ovenfor den nye babyen heller,,,, :(

Åsa80 skrev:
Takk :) jo resten av familien og venner er kjempeglade. Men min bestemor er sur og gammel.... Hun viser ikke jenta vår noe oppmerksomhet, så jeg har ikke noe tro på at hun kommer til å vise mer ovenfor den nye babyen heller,,,, :(

Hmmm, såpass... Da syns jeg bare du skal overse henne og nyte denne tiden med de som bryr seg. Selv om man er familie er det ikke alltid at forholdene er like gode. Ikke la henne ødelegge gleden deres, og trøst deg med at det er vanskelig å oppdra gamle folk ;)
Noen mennesker dyrker negativitet og problemer, og de får bare gjøre det. Så får du bare glede deg over at baby er på vei, og viten om at du kommer til å bli en fantastisk mamma, og bestemor og oldemor når den tid kommer ;)) Klem 

Uff, så kjedelig :( Skjønner godt at du blir lei det, det var en stygg ting å si... 

Såpass!! Da hadde jeg blitt mektig irritert!
Du får be a sponse et bryllup hvis det er så viktig for a ;)

Skytten84 skrev:
Såpass!! Da hadde jeg blitt mektig irritert!
Du får be a sponse et bryllup hvis det er så viktig for a ;)

Hehe god ide :p

Back
Topp