Frk.fredriksen
Betatt av forumet
I dag var jeg på 4 måneder kontroll med lille gull.. det gikk egentlig kjempe fint, men vi kom inn på grøt tema..
Jeg: Skal jeg begynne å gi grøt nå hver kveld? '
Helsesøster: ja, siden du bare gir falsk mat så må du det.
Jeg blei helt stum :O hvor mange ganger skal jeg bli såra fordi jeg ikke fikk til ammingen ?! :( Jeg har SÅÅÅÅÅÅ lyst til å få det til men det er altfor seint og fikk altfor liten hjelp :( jeg har gråtet sååå mange ganger fordi jeg har måtte gi flaske også klarer liksom ikke helsesøster å støtte meg :( Jeg klarer snart ikke dette mer :( Blir helt knust av dette, jeg vil jo det beste for lille gull men prøver å kose meg med å gi flaske men når jeg får sånne kommentarer hele tiden knuser jeg innvendig :( Unnskyld sytingen jenter men blir bare så deppa :(
Jeg: Skal jeg begynne å gi grøt nå hver kveld? '
Helsesøster: ja, siden du bare gir falsk mat så må du det.
Jeg blei helt stum :O hvor mange ganger skal jeg bli såra fordi jeg ikke fikk til ammingen ?! :( Jeg har SÅÅÅÅÅÅ lyst til å få det til men det er altfor seint og fikk altfor liten hjelp :( jeg har gråtet sååå mange ganger fordi jeg har måtte gi flaske også klarer liksom ikke helsesøster å støtte meg :( Jeg klarer snart ikke dette mer :( Blir helt knust av dette, jeg vil jo det beste for lille gull men prøver å kose meg med å gi flaske men når jeg får sånne kommentarer hele tiden knuser jeg innvendig :( Unnskyld sytingen jenter men blir bare så deppa :(
trengte det :) <3 Hvorfor hun sa falsk den veit jeg ikke men fikk sjokk i hvertfall :( Marthe legger på seg akkurat det hun skal og har det supert så hvorfor det skal være så krise at jeg ikke fikk det til det veit jeg ikke :( Holdt også på en god stund med å pumpe men begynte jo på skolen en dag i uken så blei slitsomt til slutt så jeg ga meg med det.. :( Angrer litt :(
FALSK MAT???????????
(Ikke at jeg liker å kalle folk dumme, men vet du hva........)
Dere er de beste