Lei meg og trist.

Ja, jeg skjønner den. Opplever du andre gang som verre enn den første? Jeg tror at hvis jeg kommer til å oppleve ma denne gangen, så vil det bli verre enn første gang. Er ikke sikkert den "unnskyldninga" holder om jeg mister en gang til...
Men hør med legen din og søk alternativer. Si at du ved neste graviditet vil ha tidlig ul, så får du helt sikkert det. Ønsker deg masse lykke til videre!!!

Piplup skrev:
Ja, jeg skjønner den. Opplever du andre gang som verre enn den første? Jeg tror at hvis jeg kommer til å oppleve ma denne gangen, så vil det bli verre enn første gang. Er ikke sikkert den "unnskyldninga" holder om jeg mister en gang til...
Men hør med legen din og søk alternativer. Si at du ved neste graviditet vil ha tidlig ul, så får du helt sikkert det. Ønsker deg masse lykke til videre!!!

Jeg opplever denne gang som bedre. for var mere forberedt på det og hadde vært igjennom det før. Nå er det jo ikke sikkert at det er en MA eller SA. siden den lille var vist inni magen min i går. Så håper det ikke er sa/ma likevell. Men var vist stor sannsynlighet for at jeg kunne miste..

Men sist gang slik jeg husker( fortrengt mye..)
var mye blod fra første stund, blødde hele tiden uten stopp. det var som regel friskt blod. og hadde smerter i magen. spessielt husker jeg en natt jeg hadde så vondt magen, jeg lå i senga i fosterstilling imens samboeren holdt rundt meg og prøvde å trøste. Det var så vondt. snakket med min mor i telefonen, jeg var så livredd for hva det var for noe, skjønte jo ingenting.. Hylte at jeg kom til å dø,sånn kjentes det ut...

Men har ikke hatt smerter i magen i hele tatt. og blødde bare litt siden i går. og nå er det bare pitte litt brunt av og til på papiret, nesten borte. så håper at det går bra denne gang. :S

tusen takk for det :)

August12mamma skrev:
Får gjøre det. Men er på besøk hos familie i Bodø, og jeg har lege i Trondheim. så får nok bite meg til timen som jeg har på torsdag i trondheim.
*host* har heldigvis ikke blødd så mye, og blitt mindre å mindre blod. å nå var det ikke blod i hele tatt når jeg sjekket (Y) :)

takk for det  ^^

du kan det eller så kan du dra ned på legevakt i bodø :)
men det er opp til deg hva du føler du trenger :)

Må ha masse lykke til ihvertfall :)

Så trist å lese! Håper du blir fort gravid igjen og at spiren blir sittende!

Så sørgelig ;o( Sender deg en stor trøsteklem

Back
Topp