Lei meg og forbanna

@dnim

Forumet er livet
Ein av mine aller nærmaste har dei siste dagane opplevd å miste babyen sin. Vart oppdaga på ordinær UL i v 19 at babyen var død, og ho har i helga født den vesle babyen sin[:(][:(]

Når ho no har fortalt om dette inne på terminforumet sitt, blir ho mistrudd og beskyldt for å vere troll fordi ho skriv nynorsk og at historien liknar på Hauken sine mange tullehistoriar.
Eg fekk heilt vondt i magen når eg var inne og les tråden hennar tidlegare i kveld.
Eg prøvde å sende pm til ein del av dei som hadde skrive mindre fine ting i tråden i håp om at dei skulle slette innlegga sine, men det er visst ikkje muleg å bli trudd.
Det minnar meg på at me må vere 100% sikker på at det er troll før me slenger med leppa, for denne gangen tek dei feil.

No er tråden borte vekk, og eg håpar aldri nokon treng å oppleve dette igjen.

Uff stakkar[:(]Ja det er så typisk at en person med hobbyproblemer har ødelagt for folk der ute med virkelige problemer.Skjønner at du er sint og lei deg[&o]Stor klem

Å herregud![:(] Nå fikk jeg vondt i magen!

Stakkars![:(]
Ja, man bø vite sikkert at det er tull før man slenger med leppa!

Masse varme tanker til henne!

Så råttent gjort! Håper det går bra med den stakkars venninna di.

Åååå huff.....[:(][:(][:(]

Virker som om des09 er helt spesielt angående det å være gode med hverandre, ser så utrolig mange stygge svar på innlegg der ute [&o]

Stakkars hun som har gått igjennom en så utrolig tøff tid og så ikke bli trodd [:(]
Du må sende henne noen trøsteklemmer fra meg.

ORIGINAL: pamelahjørdis83

Uff stakkar[:(]Ja det er så typisk at en person med hobbyproblemer har ødelagt for folk der ute med virkelige problemer.Skjønner at du er sint og lei deg[&o]Stor klem

[:(][:(][:(][:(][:(]

Uff, uff! Det var fryktelig å høre. Håper vnninnen din finner trøst og håp hos andre venner[:)]

ORIGINAL: silros

Å herregud![:(] Nå fikk jeg vondt i magen!

Stakkars![:(]
Ja, man bø vite sikkert at det er tull før man slenger med leppa!

Masse varme tanker til henne!

[&o][&o]
Er så tist at enkelte skal ødlegge for andre, bare forde de har fritidsproblemer.. [&o]

Uff, eg blir så lei meg på hennar vegne. Ho får kome inn til oss å søke trøst....

Eg er so glad for at me har det so koseleg på des 09. På des 07 er me og ein herleg gjeng. Har aldri opplevd noko stygt, heldigvis.

Uff...noe så vondt og trist[:(][:(]
Fikk helt vondt inni meg nå...[:(]
At folk kan være så stygge.....
Mange varme klemmer til venninna di.

HUff og huff[:(]
Synes virkelig syndt på veninna di[&o]
Gi henne en god klem fra oss Desember jentene!!

Å så grusomt!!!! Dobbelfælt! Nei, stakkars stakkars jente. Får helt vondt jeg og!

Så forferdelig.. [:(] skjønner godt at du ble lei deg!!! Sender en klem til venninna di og deg..

ORIGINAL: Miss Gilmore

ORIGINAL: Bolletroll

HUff og huff[:(]
Synes virkelig syndt på veninna di[&o]
Gi henne en god klem fra oss Desember jentene!!

Signerer denne! En giga kjempe varm klem.
Hun kan jo få snakke ut her inne hos oss om hun vil?[:)]
Ho har bedt om å bli sletta. Skjønnar ho godt etter å ha lese dei stygge komentarane som vart skrive.

ORIGINAL: Puki

Uff...noe så vondt og trist[:(][:(]
Fikk helt vondt inni meg nå...[:(]
At folk kan være så stygge.....
Mange varme klemmer til venninna di.

sign

Fy flate!! Og i den situasjonen trenger ho sikkert forumet og, for å prate med nåken, men så har
andre ødelagt for ho!

FY flate ka grusomt og urettferdig! Håper det går bra med veninna di! Stor klem!

Fikk helt frysninger her jeg sitter. At mennesker kan være så fæle og vonde mot hverandre...det er faktisk helt ufattelig.

Det å miste et barn må være det værste en kan oppleve som mor... og det unner man jo ingen. Og når man da velger å fortelle sin historie til andre, så opplever man å ikke bli trodd. Utrolig [:(][:(][:(]

Du må sende over en klem til venninen din... har ikke ord for hvor forbannet og lei meg jeg blir på hennes vegne når jeg leser dette.

Takk for  støtten. Håpar berre at nokon går i seg sjølv litt og ikkje dømmer so fort neste gang....
Er mi kjære veslesyster som har opplevd dette.

Back
Topp