Lei meg... Mulig ma....

mammacath

Betatt av forumet
Var på ul i går og fikk da beskjed om at dette ikke så bra ut..... Jeg skal være 8 uker men embryoet var ikke større en 6 uker... Hjerte slo da, men legen var ikke helt fornøyd, så skal tilbake om en uke.... En uke å vente på dommen.... For han sa at dette så ut som starten på en MA.... Lei meg jeg..;(

uff da. det var leit å høre

Det var trist å høre.... hadde selv en ma i august, det er tøft å gå igjennom.

Sender deg en klem!

Ånei så utrolig leit

Uff,nei å nei så leit...
Føler med dere:(

Føler virkelig med deg. Har hatt en MA selv, det er helt forferdelig! Krysser fingrene for deg <3

Jeg er veldig lei meg på deres vegner 

Vi fikk samme beskjeden denne uken.. 8 uker på vei, fosteret ser ut som det er ca 6, og hjertet slår for sakte. Har fått beskjed av legene om å forberede oss på å miste...igjen. Skal tilbake neste uke.

Ventingen er det verste, jeg måtte sykemelde meg fordi jeg klarte ikke fungere normalt på jobb osv denne uken. Det er lov til å være trist og lei seg nå...

Håper dere får god hjelp og oppfølging, og ikke minst avklaring snart, slik at dere kan begynne prosessen med å komme seg gjennom dette. 

Og selvfølgelig, mest av alt håper jeg at legene har tatt feil både i mitt og ditt tilfelle, og at vi begge blir foreldre i juli!!! 

Det var veldig trist :( Krysser fingrene for at det ser bra ut neste uke

Huff, så leit å gå sånn og ikke vite. Krysser fingrene for at legen tar feil og at spiren er frisk og fin...

Krysser fingeren for deg! Det må jo være håp når hjertet banka. Kan vel hende du bare er litt kortere på vei enn antatt, kanskje syklusen din var litt lengre denne gangen?

Åh, så utrolig leit...
Har fått samme beskjeden to ganger tidligere og vet hvor tøft det er...

Tusen takk for støtten jenter :) det hjelper på :)
har og hørt at dem kan gå litt i dvale.... men er ikke sikker, gleder meg veldig til neste uke når jeg skal på ny ul for å se om det er noe mere el hva skjer......

Håper virkelig vi får bli foreldre igjen juli 2012 :)

Back
Topp