Lei meg... (litt lang)

Gabriela

Forumet er livet
Som dere kanskje ikke vet så er jeg også en av de som ikke har så mye melk... hadde masse melk i begynnelsen, men pga mye stress med besøk og en baby som ikke sov om natta så var det like før jeg mistet alt sammen... "Redningen" ble til slutt ammehjelpen på åse sykehus. jeg fikk tilbake melken og gav david mm og mme innimellom...

Men nå vil ikke han ha puppen lengre. han har nektet å ta den i hele dag..
jeg kjenner jeg begynner å bli deprimert igjen.
(var ganske deprimert den første tiden ja, låste utgangsdøren, svarte ikke på verken tlf eller meldinger)
uff... tror vi er inne i en ond sirkel for tiden...

vet ikke hva jeg skal gjøre lengre. skal jeg fortsette å prøve å gi han pupp?? skal jeg pumpe (der kommer jo nesten ingenting lengre. fikk ut 60ml på begge bryst isted) eller skal jeg gå helt over til mme???

[:(][:(][:(][:(] jeg hadde virkelig gledet meg slik til å kunne amme sønnen min... det skulle jo være dagens "pust i bakken" og kosestund...
takk for at du ville lese.. måtte bare få det ut...

Huff, det høres ikke bra ut.. kan bare tenke meg hvordan du har det. Da det også for meg er viktig å få amme..
Kan du ikke kontakte ammehjelpen igjen ?? Kansje de kan hjelpe deg slik som sist og ikke minst gi deg en liten psykisk boost[8|]

ja.. jeg burde nok ta å ringe ammehjelpen igjen...
hun var så snill hun som hjalp meg sist...

Du må tenke at du har nok! Prøv å komme litt "ovenpå", ikke deppe (i allefall prøve..) Fortsett å prøv å gi pupp.. og pump dem tom å frys ned etterpå... Jeg er ingen ekspert på detta.. men var redd jeg hadde lite selv noen dager.. så sa jm at jeg hadde nok, og vips var problemet ute av verden.. Ikke gi opp.. ikke enda i allefall,.. ;) Jeg har tro på deg!!!! Og det er bare å ringe å få hjelp! De er der for deg!!! Lykke til!! [:)]

huff da.. høres ikke ut som du har det noe bra..:( og det er utrolig trist..syntes det er ALT for mye fokus på denne ammingen,og det gjør oss mammaer alt for stresset og urolig.jeg gir både tillegg sammen med at jeg ammer.syntes du bare skal gå den veien som føles riktig for DEG, og glemme hva folk rundt deg sier.skjønner godt at du blir deprimert..er ikke bare bare..har gråti en del tårer selv pga ammingen.lykke til gabriela,og håper det ordner seg for dere:)

ORIGINAL: Mirakel Mamma

huff det er ikke lett,
enig med at du kan ringe de igjen, om ikke anna å få litt støtte..
Håper det går seg til, men du må ikke føle deg utilstrekkelig, for du gjør jo så godt som du kan.
Sender med en stor klem til deg

Signerer denne... [:)] Hadde det litt sånn med første jenta mi, bortsett fra at ej hadde mer enn nok melk, ho ville berre ikkje ha puppen... so endte opp med mme når ho va ca 6 mnd.. orka ikkje å slåst mer då.. [&o] men oss gjor det no til koz med flaska då.. [;)]

Back
Topp