Gabriela
Forumet er livet
Som dere kanskje ikke vet så er jeg også en av de som ikke har så mye melk... hadde masse melk i begynnelsen, men pga mye stress med besøk og en baby som ikke sov om natta så var det like før jeg mistet alt sammen... "Redningen" ble til slutt ammehjelpen på åse sykehus. jeg fikk tilbake melken og gav david mm og mme innimellom...
Men nå vil ikke han ha puppen lengre. han har nektet å ta den i hele dag..
jeg kjenner jeg begynner å bli deprimert igjen.
(var ganske deprimert den første tiden ja, låste utgangsdøren, svarte ikke på verken tlf eller meldinger)
uff... tror vi er inne i en ond sirkel for tiden...
vet ikke hva jeg skal gjøre lengre. skal jeg fortsette å prøve å gi han pupp?? skal jeg pumpe (der kommer jo nesten ingenting lengre. fikk ut 60ml på begge bryst isted) eller skal jeg gå helt over til mme???
[:(][:(][:(][:(] jeg hadde virkelig gledet meg slik til å kunne amme sønnen min... det skulle jo være dagens "pust i bakken" og kosestund...
takk for at du ville lese.. måtte bare få det ut...
Men nå vil ikke han ha puppen lengre. han har nektet å ta den i hele dag..
jeg kjenner jeg begynner å bli deprimert igjen.
(var ganske deprimert den første tiden ja, låste utgangsdøren, svarte ikke på verken tlf eller meldinger)
uff... tror vi er inne i en ond sirkel for tiden...
vet ikke hva jeg skal gjøre lengre. skal jeg fortsette å prøve å gi han pupp?? skal jeg pumpe (der kommer jo nesten ingenting lengre. fikk ut 60ml på begge bryst isted) eller skal jeg gå helt over til mme???
[:(][:(][:(][:(] jeg hadde virkelig gledet meg slik til å kunne amme sønnen min... det skulle jo være dagens "pust i bakken" og kosestund...
takk for at du ville lese.. måtte bare få det ut...