Lei meg jeg...

Astra

Elsker forumet
Huff, ingenting vart som eg trudd når lille gulle kom tell.
Sambo tok som eg ha skreve før 14 dagers perm fra jobb,
men 10 av di dagan hjølpa han en kompis å legg flis.
No krangel vi bære, han syns eg gjør alt førr lite når eg
går heime. Eg e utslitt av amming både dag og natt. Sliten
førr at alt e så nytt å uten rutina. (Nå som e helt normalt me liten beibis
i huse!!)
Ikke sei han at han e gla i meg lenger, når vi legg oss om
kveldan så e det en rask suss så sei vi natta.

Huff, tru eg e litt hormonell no eg... [:(]

Huff.. forstår godt du er lei deg, jeg... virker ikke helt som om han skjønner at det å få en ny baby i huset og være helt alene hele dagen ikke er så enkelt.. lett for han å tenke at du bare går hjemme, men sånn er det jo ikke. Håper han ser mer hvor tungt det faktisk er den første tiden med en liten en i huset... og at han ikke klager på at du gjør for lite.. Det blir nok bedre senere når gullet blir noen måneder, for da kan dere jo kanskje finne på noe sammen - en tur på kino eller noe - mens en eller annen sitter barnevakt den tiden filmen varer? Det er viktig å klare å være kjærester og, men i begynnelsen er det nesten helt umulig, siden det er så mye nytt å forholde seg til...

Sender deg en stor trøsteklem me håp om at ting skal gå bedre snart [:)]

Tusen takk Tonje..
Det var fint skrevet!!
Det er så vanskelig å skal være kjærester, man er jo
plutselig ikke bare 2 lengre..

huske de første uken var helt tåkete. Jeg var skikkelig i uballanse, ja barseltårene kom vær du sikker. Uansett bør mannen forstå hvor trøtt mann blir av å amme. Det er faktisk en heldagsjobb!!

Sender deg mange gode vibber jeg

Forstår deg godt!! Masse nytt å komme inn i med en liten babis. Kjenner meg godt igjen i det du skriver... Jeg har slitt med såre brystvorter (sliter litt enda), og gullet mitt er så utrolig glad i pupp så hun drikker til hun spyr alt opp igjen noen ganger og det er veeeeldig frustrerendes når dette skjer på natta. Hele senga i spy og babyen blir plutselig sulten igjen... Off ikke lett dette. Men jeg er sikker på at når rutinene kommer i orden så ordner det seg [:D] Samboeren min var hjemme to av dagene i permisjonstiden [:@] Han driver firma og har det forferdelig travelt for tiden [:@] Krangla en del om det ja... Du får ha lykke til videre med amming og alt det der..[;)] Det blir sikkert bedre mellom dere når hverdagen blir rutine

Ikkje så greit når det blir slik da! KJenner meg igjen i det du skriv... Det er ikkje så enkelt når to bir tre. Nesten som om papa kjenner seg utskvisa til tider og tek att med å vere smålig og nebbete. Det eineste som hjelp er å snakke om det. Ikkje berre gå og kjenne på det, for eg trur ikkje dei skjønner det før dei får det i klartekst. BLir kanskje litt krangling av det, men lufta blir i allefall renska noko.

Men eg veit berre så altfor godt korleis du kjenner deg no, STOR klem til deg. Hang in there, det blir bedre, men det tek tid!

Back
Topp