Lei meg jeg nå....

x1xhestehov1

Betatt av forumet
Må bare inn her og skrive av meg litt....
Har jobba som vikar i barnhage i over et år. Stillingen jeg har gått i ble utlyst for litt siden. Jeg søkte selvfølgelig, men har hele tiden følt at sjefen ikke vil ansette meg. Hun har vært kort og snakket lite med meg. Har følt at noe har vært galt og skulle ta det opp i dag. Da sier hun med en gang at jeg ikke får jobben. Ei som ikke har jobba i barnehagen får den. Selv om jeg hadde følelsen var det som et slag i ansiktet. Spurte hva grunnen var: hadde vært mye borte. Selv om grunnen var gyldig ville hun ikke ansette meg. Også var jeg heller ikke positiv nok.... Det var neste slag. Ingen har sagt noe til meg! Ingen har spurt hvordan jeg har det selv om alle vet om det jeg har gått gjennom! Ingen har tatt meg tilside for å finne ut om det er derfor jeg ikke smiler fra øre til øre hver dag! Jeg er ikke slik jeg har vært det siste året. Jeg kjenner ikke igjen meg selv. I tillegg til alle følelsene rundt barneløshet og prøverør har jeg gått igjennom en mislykka oprasjon som jeg kjenner daglig, faren min har vært alvorlig syk. Føler at jeg nå begynner å vende tilbake til mitt gamle jeg mer og mer.

Føler en dobbel smerte nå, selv om vi har valgt å bli fosterhjem og jeg gleder meg veldig til det - jeg får ikke jobb fordi jeg er ufrivillig barneløs og ikke klarer å møte hver dag med et smil fordi det er så vondt!

ORIGINAL: snuppis30

Fy fader for en sjef du har [:@] Hadde jeg vært deg så hadde jeg klaget. Det er uakseptabelt at sjefen din behandler deg sånn fordi du har en del fravær. Ikke la deg tråke på tærne!!!!!!!!!!!!

Heilt enig! Stor klem på vei

Fy fader for en sjef du har [:@] Hadde jeg vært deg så hadde jeg klaget. Det er uakseptabelt at sjefen din behandler deg sånn fordi du har en del fravær. Ikke la deg tråke på tærne!!!!!!!!!!!!

Tror ikke jeg gjør det... Når jeg ikke er ønsket der lenger er det ikke no gøy å skulle få en jobb etter å ha klaget. Det er en liten barnehage og vi jobber tett på hverandre. Kjenner meg så skuffa over at hun ikke en gang har tatt opp ting med meg som hun reagerer på. Hvordan i all verden skal jeg kunne vite hva hun og eventuelt andre tenker, og korrigere meg selv når ingen sier ifra? Vet humøret mitt ikke har vært på topp, men jeg regnet med litt forståelse for min situasjon og at ting kunne bli tatt opp hvis noe ved meg irriterte eller plaget andre. Trodde det var normalt i arbeidslivet jeg...

Men - for å se det positive i det. Jeg trenger ikke søke om permisjon når vi skal bli fosterhjem. Kunne kanskje fått avslag og beskjed om å si opp.... [&:]

fy f ja, for en sjef.
opplevde nesten det samme nå i juni. jeg har jobbet i den barnehagen siden jeg tok fagbrevet i 2001- 1 år. har søkt på 2 stillinger der føre men nei, så nå tenkte jeg at jeg hadde en gjort en god jobb, og at det endelig skulle bli min tur, men jeg har jo selvsagt vært veldig åpen om dette prøverør greiene og at jeg blei gravid, de var jo selvsagt kjempe glade for det, men begynte å tvile litt, var på intervju og fikk en følelse at jeg ikke fikk den, de kalte meg inn og fortalte at jeg ikke var en av de 3 øverste.
og det kan jeg banne på var fordi jeg var gravid, så den barnehagen skal jeg aldri søke jobb i mere.
de ansatte en som hadde vært lærlig der 2 år føre meg, og hadde jobbet der 1 år etter, men ikke vært der på mange år. kunne sikkert kontaktet fagforbundet, men som jeg sa til mannen jeg gidder ikke krangle til meg en jobb, vil de ikke ha meg så skal de ikke få meg heller.

Fy f for en sjef. At det går ann.  [:@][:@][:@]
Går ikke ann å behandle ansatte sånn.

ORIGINAL: * Bobbo *

Fy f for en sjef. At det går ann.  [:@][:@][:@]
Går ikke ann å behandle ansatte sånn.

Dette var utrolig leit å lese!!! Du må ikke gi opp håpet, det finnes heldighvis flere barnehager og de trenger folk som kan jobbe. Jeg kjenner meg igjen i beskrivelsene dine. Det er ikke alltid lett å smile når drømmen om et barn ikke går i oppfyllelse. Jeg ønsker deg lykke til videre med jobb søking!!!!

PS! Du kan prise deg lykkelig som ikke fikk den jobben. Med en slik leder er det ikke mye greit å være på jobb!!![:)]

ORIGINAL: glad laks

Dette var utrolig leit å lese!!! Du må ikke gi opp håpet, det finnes heldighvis flere barnehager og de trenger folk som kan jobbe. Jeg kjenner meg igjen i beskrivelsene dine. Det er ikke alltid lett å smile når drømmen om et barn ikke går i oppfyllelse. Jeg ønsker deg lykke til videre med jobb søking!!!!

PS! Du kan prise deg lykkelig som ikke fikk den jobben. Med en slik leder er det ikke mye greit å være på jobb!!![:)]

Må signere denne...
Og tilføye at jeg ikke trodde dette var mulig...blir sint når jeg leser om disse to sjefene deres...[:@] åsså i en barnehage av alle ting...har ikke ord jeg...
Hadde jeg vært dere hadde jeg sluttet og funnet meg en ny jobb,man kan ikke jobbe under slike sjefer, det er ikke sunt for kropp og sjel...og når det gjelds prøvrør så er det jo ekstra tungt å jobbe i barnehage..(jobbet selv i barnehage) når man ikke lykkes...off...får helt vondt jeg...

FINN DERE EN NY JOBB OG LYKKE TIL[;)]
DERE FORTJENER BEDRE ENN DETTE[;)]

Det er helt utrolig at noen kan oppføre seg, slike skulle aldri ha vært ledere.
Sender over en støtte klem til deg og håper at du finner drømmejobben, det fortjener du....

Back
Topp