lei mæ...lang lesing...

tøvpus

Elsker forumet
æ e 24 år,har to nydlige unger som æ har vært alene med siden 04.
har veldig mange venner engentlig,men har en go del folk som ikke liker mæ å. å det gjør mæ ingenting. trives sånn som æ har det[:)]

men så bynte ting å snu sæ i høst. barneværnet dukket opp.[8|]
først sa de at de va beskymret over at æ ikke hadde mobil. for hadde en mnd uten mobil,for den va blitt ødlagt! å noen hadde reagert på at æ gikk på byen uten å ha telefon så barnevakten kunne ringe mæ.men æ skrev mld fra venninen min sin telefon å sa de fikk tak på mæ der hvis de trengte.
så da va det liksom greit,men de ville se på alt i livet vår likevel. å fant ut at minstebarnet som nå er 2 år ikke gikk i barnehage eller i noe "barselgruppe" å det synest de va ille. for da va det ingen VOKSNE som kunne se  mine unger.å se om det har det bra.men de la den saken vekk til slutt. å alt ble bra igjen...

helt til den dagen barneværnet igjen dukket opp. nå hadde det fått en anonym melding om mitt rusmisbruk. jaja,tenkte æ. for æ trodde de mente mine fester,at æ va ofte på fest!
men nei,nu har noen sakt at æ bruker hasj..! har aldri sett noen røyke hasj,men e ganske sikker på at det ikke finnes i mine sigaretter!

hadde ett møte med de,å da ho spurte om mitt forhold til rus fortalte æ jo at æ drikker øl,vin å noen drinker. så satt damen å så stygt på mæ å mente æ løyg. å spurte om mitt forholdt til hasj da. æ kunne ikke noe annet enn å le av damen! e stolt av at æ aldri har rørt noe sterkere enn sigaretter å sprit. å der sitter en fremmed dame å tror æ lyger.
men møte ble nu over det å. å ho sa ho skulle ta kontakt hvis de trengte noe mer for å avslutte saken. flott tenkte æ.

men nå skal de komme å sjekke hvordan æ har det,ikke mine barn! se hvordan det står til med mor. blir de aldri færdig??
e så sliten nu,så lei av dette. får ikke sove,å tør ikke si noe til mine venner. for her i denne lille bygda så e ikke venner så lojale. hvis de får høre det kommer det til å være på alles munn om noen timer.

den som har meldt mæ til barneværnet e en som vil ødlegge mitt liv.
trodde det ikke va lov me anonyme tips mer.

bekjymringsmeldinger er lov ja........ og det kan høres ut som noen er litt "ute etter deg" på en måte.

Barnevernet har det med å spørre de rareste spørsmål - jeg ble tatt med i en "gruppe" fordi jeg var alenemor, og det var jo bare latterlig hele greia, de tror ofte det verste! og jeg kan være enig med deg, man har jo bare lyst til å le[:)]

Må si meg enig med Moratfreija.

Du gjør lurt i og samabeide ja, og spørre om det med urin prøvene.

Og må bare si det at jeg bor i kr.sand, og til og med her blir ei fjær til fem høns. Så kjenner til deg.

LYKke til ;)

Back
Topp