Lei, lei og atter lei

Pseudomamma

Elsker forumet
Sensommerbarna 2016
Septemberlykke 2016
Høsthjerter 2017
Fler enn meg som en lei av magen nå?
Jeg har 20 dager igjen til termin, jeg har null overskudd, og dagene går saktere enn noensinne og jeg føler jeg møter veggen snart. Jeg bare går å venter på at noe skal skje, men jeg er førstegangsfødene og jeg vet at jeg mest sannsynlig kommer til å gå over termin...
Alt føles som en treningsøkt med denne magen og jeg vil bare bli ferdig med hele greia! Jeg har klart å nyte svært lite med denne graviditeten og er klar for å bli ferdig nå!
Ble mye klaging her, men får litt skyldfølelse ovenfor babyen i magen når jeg er så lei. Det verste av alt er at jeg bare vil ha babyen ut samtidig som jeg har skikkelig fødselsangst og gruer meg, hvordan skal dette gå? :o

Jeg har hele 38 dager igjen og begynner å bli ganske så lei. Utsetter med vilje noen ryddeprosjekt i skap og skuffer bare for å ha noe å gjøre når jeg går i perm. Fødsel prøver jeg å glede meg til.

Er lei nå ja, lei av å føle meg handikapet og stor. ALT er et slit og ork om dagen og jeg gleder meg sånn til å få min normale kropp tilbake... 23 dager til termin :-)

Jeg er veldig lei av magen og å ha det vondt, men kjenner ikke at jeg ønsker at fødsel skal skje NÅ. Har to barn fra før, og har nok med de :p Lurer på om jeg kommer til å få hvile noe i det hele tatt når babyen kommer. Jeg har null overskudd og jeg er fast bestemt på at leiligheten MÅ vaskes nøye. Er virkelig ikke klar enda. Jeg er tredjegangs så her er sjansene store for at ungen kommer før termin. Jeg gleder meg veldig til fødsel da. Hadde en forferdelig opplevelse første gang, men med nr 2 gikk det veldig fint. Så er spent på hvordan fødselen vil starte denne gangen. :)

Vi er flere med den følelesen tenker jeg:p har ikke ord for hvor lei jeg er! Alt er ukomfortabelt og blir sliten av ingenting! Gleder meg til å få tilbake kroppen og energien samtidig som det er skummmelt å skulle bli 3 barnsmor!

Fler enn meg som en lei av magen nå?
Jeg har 20 dager igjen til termin, jeg har null overskudd, og dagene går saktere enn noensinne og jeg føler jeg møter veggen snart. Jeg bare går å venter på at noe skal skje, men jeg er førstegangsfødene og jeg vet at jeg mest sannsynlig kommer til å gå over termin...
Alt føles som en treningsøkt med denne magen og jeg vil bare bli ferdig med hele greia! Jeg har klart å nyte svært lite med denne graviditeten og er klar for å bli ferdig nå!
Ble mye klaging her, men får litt skyldfølelse ovenfor babyen i magen når jeg er så lei. Det verste av alt er at jeg bare vil ha babyen ut samtidig som jeg har skikkelig fødselsangst og gruer meg, hvordan skal dette gå? :eek:

Har bare én ting å si - Helt Enig i Alt! :)

Har bare én ting å si - Helt Enig i Alt! :)
Graviditet er definitivt ingen dans på roser!! Men vi får prøve å tenke positivt, snart har vi premien vår etter 9 slitsomme måneder :)

Ikke bare magen jeg er lei av.... Hatt modningsrier som er vonde i mange uker, høyt blodtrykk som er medisinert, og svangerskapsdiabetes som er medisinert... Småen er festa så jeg har så fælt nedpress så det kjennes ut som underlivet sprenger i tillegg. Graviditet <3

25 dager til termin, å jeg føler meg veldig ferdig med å være gravid! Nå vil jeg bare treffe jenta vår<3

Nei. Tiden går altfor fort. Har så mye som skal bli ferdig på disse fem og en halv ukene som er igjen. Vi holder på å pusse opp og har fremdeles mye babyutstyr som må skaffes. Sist fødte jeg fem uker for tidlig, og det kan absolutt ikke anbefales. Vi måtte være på sykehuset i to uker for at hun skulle lære seg å spise ordentlig. Det beste er nok å føde rundt termin, så vær glad babyen får vokse seg ferdig inni der.

Ikke bare magen jeg er lei av.... Hatt modningsrier som er vonde i mange uker, høyt blodtrykk som er medisinert, og svangerskapsdiabetes som er medisinert... Småen er festa så jeg har så fælt nedpress så det kjennes ut som underlivet sprenger i tillegg. Graviditet <3
Hørtes ikke morsomt ut :( krysser fingrene for at babyen kommer snart, du høres veldig klar ut iallfall! :)

Drittlei! Fikk heldigvis beskjed idag om at jeg blir satt igang til termin hvis hun ikke kommer før!

Back
Topp