Lei alt nå.. Jeg vil flytte, men pga mannens jobb og diverse, så går ikke det. Jeg vil flytte tilbake til byen der jeg har venner, familie et nettverk og et liv. Bedre sjanser til å få meg jobb.. Her er det aldri noe som skjer, og det å være ny i ei bygd er jo ikke akkurat enkelt. Har jo venner her også, men det blir ikke det samme. Eneste man kan finne på etter 16 helg som hverdag er liksom å besøke hverandre.. Er jo greit nok det, men hadde jo vært koselig å kunne gå på kafé eller ta en tur på kino nå og da.. Må pendle til byen for å delta på fritidsaktiviteter.. (Synger i kammerkor og operakor) Har kor her inne også, men ser ikke helt for meg at jeg skulle få noe utbytte av å gå fra semi-proft nivå med mange prestisjefulle prosjekter til å stå å gaule med gamle kjerringer i bygdekoret. Vi har aldri mulighet for barnevakt her, da må vi ta ungene til byen og la dem overnatte der, og det er jo ikke så ofte det går. Mannen skjønner ikke helt dette her, men han er jo såre fornøyd med bare å være hjemme med meg dag ut og dag inn, han..