Lei jobben min..

StorkNebb

Elsker forumet
Huff.. Skikkelig drittlei jobben min for tida..
Har allerede gått fem år på høyskole/ universitet, og er ikke veldig interessert i mer skole med det første..
Gleder meg til å få et års avbrekk for å virkelig finne ut hva jeg skal jobbe med..
Savner å ha noe som jeg skikkelig BRENNER for..

Hjertesukk fra meg..

Kjedelig å ha det sånn. Godt du får et år med den lille da, kanskje du finner noe nytt og spennende som passer bedre for deg:)

skjønner den. jeg flyttet hit jeg bor nå i mars å måtte da bare finne meg en jobb(ville jo flytte sammen med sambo), så da tok jeg den første jeg fikk svar på, men trives egentlig ikke i den jobben. Så må prøve finne noe annet snart. Men så tenker jeg det at det kanskje ikke er noen som vil ansette en som er gravid og skal ut i permisjon om ikke så lenge.....hm....

Jeg stortrives i jobben min [:)] men vet at mange bruker mammaperm perioden til  å lete etter ny jobb, så er de klar til å starte i ny jobb når permisjonen er ferdig.

Då er vi to! Eg og har 5 år med høgare utdanning (mastergrad)....og jobbar som resepsjonist på en døds liten plass, og føler det er totalt waste of time.... så føler at dette barnet er endelig et steg i riktig retning som kanskje kan styre meg på rett veg og vekk herfra etter mammaperm....e så dritt lei jobben min at eg spyr! då ikkje av morgenkvalme.....[:)]

Back
Topp