Lei av "snart din tur"

Kryssedull

Gift med forumet
VIP
Aprillykke 2016
Nå har flere av mine nærmeste født de siste dager! Og greitt nok de er januarmammaer med termin i januar, men altså nå blir jeg hvertfall rastløs... Og det aller verste er å få kommentaren: ja nå er du nok kjempeklar selv / du er vel lei nå / ja det er snart din tur!

Hjelper da ingenting på en sliten gravid om noen påpeker at vi enda har noen tiltenkte uker med ventetid...

Veldig enig.. Har ikke noen rundt meg som får, men fikk kommentar om at nå nærmer det seg vel allerede i november... Gruer meg til å gå ut av døra på mandag for alle jeg møter stopper meg for å fortelle meg hvor stor jeg er og spørre hvor lenge som er igjen. Så kommer de alltid med kommentaren "ja, nå kan det skje når som helst"...

Prøver å innbille meg at det fortsatt er lenge igjen så jeg ikke skal bli utålmodig og stresset, men det er ikke lett når man får sånne kommentarer hele tiden:-P

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Skjønner deg godt.. her kom første januarbabyen allerede i november.
Alle påstår her at "innen neste helg er'n ute!". I wish. Overtid sist, sikkert overtid igjen nå.
Man blir flink til å lukke øra etter en stund. :)
BVforum via HTC

Appen har forsåvidt klikket ser jeg, og publiserer flere ganger...

Huff vi får lukke ørene ja, men er litt kjedelig at alle skal ha en mening om at baby kommer nå, og helst i går.

Helt klart.. Men jeg er så overbevist om at hun ikke har tenkt å komne ut at jeg sier stadig vekk at det er fire uker til:-P Da får jeg bare medlidenhet i retur siden jeg er så stor og fortsatt har en stund igjen;-)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Jeg har så liten mage at det er ingen som har begynt å mase om at hun kommer snart. Men så fort de spør om hvor lenge det er igjen og de får høre at jeg er kommer til uke 37 begynner de med at "åh, da kan det jo skje når som helst!!" Eller så maser de om hvor liten magen er, synes ikke det er så gøy heller, synes den er perfekt jeg, og jordmora har jo sagt at alt er i orden...
Er skikkelig utålmodig da, skulle helst hatt henne ute allerede, men samtidig blir jeg av og til grepet av panikk og synes det er fint at det kan gå noen uker til! Tror jeg begynner å få et snev av angst for å føde altså!!

Til og med appene maser om ikke det blir fødsel snart. Den knappen dukket opp 36+0. Første dagen var det morsomt. Det går over ganske kjapt...

(den regner helt feil, derfor er termindato ikke riktig..)
BVforum via HTC

Vedlegg

• uploadfromtaptalk1358093285932.jpg
    uploadfromtaptalk1358093285932.jpg
    26,3 KB · Visninger: 10
Haha, huff, ikke fred å få noen plass skjønner jeg! :)

Jeg er så heldig at jeg kan si "han får fint vente i alle fall en uke til, for da kommer pappen hjem. Han får IKKE komme før det". Det er jo stort sett folk enige i, og maser ikke mer om at det kan skje når dom helst ;) Pappen jobber offshore, og kommer hjem på torsdag.

Heeelt enig! Har flere venninner og bekjente som har fått på rad og rekke nå de siste ukene.

Back
Topp