Lei av SNØ

Leverihåpet

Gift med forumet
Det snør det snør titteli bom...

Men fanken og jeg er sååå lei snø og...

Urh.. Du er ikke alene!
Nå har vi jo hatt snø i over to mnd! Å det er ikke normalt her jeg bor [:@]
Synes vi kan spare resten til neste vinter heller [:D]

Ikke her heller.. Lengste vinter snø på all den tid... blir rett og slett "deppa".. også så kaldt..

i dag har det snøa siden jeg stod opp 05.45 helt til nå, katid skal det stoppe, jeg er også møkka leie snøen, hadde me fått så fin sommer som det har vært i viter med et så stort høytrykk, men neij da, det skal vel regne hele sommeren også, møkk og dritt, vil ha vår og sol,

liker å sitte ute å sole meg, savne sommer jeg nå

Det er meldt en kald vår, så det er bare å smøre seg med tålmodighet[:@] Men, prøver å gjøre det beste ut av det, så nå skal jeg og de oppsvulma eggstokkene mine ut på skitur[:)] (jeg innrømmer det med en gang, hadde det ikke vært for bikkja, hadde jeg nok blitt inne.......)

De sier at sommeren er ikke så fin i år heller, men det kan vi vel ta med klype salt håper jeg.... Sommeren MÅ være fin for det er da jeg er best fin i formen og det er da jeg skal være ruger for POKKER...

Ja, fytti jeg er så MØKKLEI! Er såååå klar for våren. Begynte å snø her igjen nå grrrr...

Elsker egentlig snø...meeen nå synes jeg den har vært så lenge, begynner å bli lei ja, pleier ikke være så kaldt her og ikke såå mye snø, men nå er det skikkelig mye altså, så nå kan sommeren komme synes jeg..[:D] Liker snøen så lenge den ligger i ro, og det ikke fyker...det er fint det...

Back
Topp