Lei av scrapping!!!

Jeanies lille verden

Gift med forumet
Går det an?? [8D]

Nei, det er ikke mulig. Gjelder det deg, bør du oppsøke lege snarest...Dette kan være alvorlig.

Shit!!! bestillte time idag, men var så lang ventetid [&:] fikk ikke time før 21.mars.. er over en uke??!!! [&o]
Kan det være smittsomt??? [&:] Noen symptomer jeg bør være obs på??

NEEEEEIIII!!!

du må ikke være lei nå[X(][X(][X(][X(][X(][X(]

Vet ikke om symptomer og slikt, men kan hende det blir kurert av å shoppe litt...

Nødvendige shoppe sider som:
Bikuben
Unik hobby
Papirloftet
etc

Mye fint på salg...[8D][:D][:-]

ORIGINAL: *MaCa*

Vet ikke om symptomer og slikt, men kan hende det blir kurert av å shoppe litt...

Nødvendige shoppe sider som:
Bikuben
Unik hobby
Papirloftet
etc

Mye fint på salg...[8D][:D][:-]

Åh, tror du det?? kunne kanskje være verdt et forsøk... vil jo ikke bli alvorlig syk liksom [8D][8|]

Enig i at shopping er en god kur når man har lite scrappelyst.
Andre behandlingsmetoder kan være:
- Bloggrunder og titting på tutorials
- Rydde i scrappesakene, kanskje du finner noe du hadde glemt, pluss at det er mye koseligere at det er ryddig og oversiktlig.
- Bytte scrappesaker/motiver med andre

Har ikke tørke eller dårlig scrappelyst, er skikkelig lei [8D] Har masse jeg vil lage, men gidder bare ikke [&:]

Jeg har lidd av det samme siden alt peset med julescrappinga.[&o] Begynner å bli bedre nå som jeg er på riktig kur. Fikk shoppa litt på Bikuben og Papirloftet på nett. Kikka på punchere på e-bay i går kveld. Anbefaler dette. Hjelper masse. En annen medisin er om du kan lage kort sammen med et barn. Feks ei niese på tre som elsker å kikke i tantes scrappeutstyr og skal ha alle stemplene.
Titt litt på utsyret ditt. Ta litt på det og hold det i hendene. Dette hjalp meg og håper det også hjelper deg[;)]

GOD SCRAPPEBEDRING!!!!!

Ps: Evt legg et stempeltrykk, noen blomster eller lignende under hodetputa og sov med en limstift i hånden[;)]

Back
Topp