Lei av samme senarioet!!

Jmd

Glad i forumet
Nå har jeg gått hjemme i snart 2 måneder!
Er dødslei av å bare være hjemme!
De kan ikke tilrettelegge på jobben så jeg er stuck her.
Så her skal jeg være de neste 5 månedene...
Blir jo bedre etterhvert når den lille kommer. Da er jeg iallefall litt mer opptatt =)
Men nå er det dritkjedelig! =(
Vet liksom ikke helt hva jeg skal ta meg til.
Noen andre som er i samme situasjon?

Er ikke så mye jeg kan gjøre heller...
De fleste av mine venner jobber fulltid eller har nok med sitt.
Blæææ!! blir bare så lei av å sitte hjemme hele dagene.

Gleder meg til vi endelig får gang på opppussing av huset så jeg har noe å gjøre mens han er på jobb hele ukene. =)

Dere som går hjemme, men ikke er superdårlige med morgenkvalme o.l. hva gjør dere for å få dagene til å gå?

Jeg er hjemme og kjeder meg veldig. Nå har jeg såpass mye migrene at jeg ikke orker og gjøre noe, så da blir jeg sittende her i sofaen da og sover litt og ser på TV.

Når jeg har noen timer uten migrene blir det vasking av hus. 
Jeg gleder meg når jeg kan begynne på barne rommet. tør ikke det enda.

Sorry har ingen gode råd bortsett fra rydding og vasking

har gått hjemme i 7 uker og jobber nå 50 bare. Koser meg masse jeg. Går turer, handler er litt på kafé:) nå er d sommer vær så nå ligger jeg rett ut i bikini:)) live er deilig. Har jo jr på 3 da så skjer jo litt selvom han er i bhg:)

.Strikker til prinsessa mi på 7mnd, mini i magen, pakker til flytting, nyter go været og all tiden med samboer som er i pappa permisjon. ellers er jeg dårlig dårlig dårlig og spyr spyr spyr ;))

Off, jeg skjønner godt du er lei! Jeg har  vært 40% sykmeldt  de siste 3/4 ukene nå. Jeg syns det er godt da.. Jeg føler kvalmen har begynt å gi seg men så er jeg så forferdelig trøtt og det er sååå masse stress på jobb! Jeg har lyst å kunne jobbe 100% igjen, men så er jeg redd for å gå bort fra sykmeldingen også fordi jeg tror ikke jeg klarer meg 16 dager uten en egenmeldingsdag.. 

Du kan kanskje scrappe og sånt? :) Strikke som noen andre sa her?
Jeg har mange prosjekter jeg gjerne skulle tatt tak i om jeg bare hadde hatt energi til det:P 
Har du ikke noen tv-serier du følger med på da?

off! jeg strikker, ser tv, rydder vasker. Er lei alt sammen.
Samboeren min kjører langtransport så det blir lite jeg ser til han i ukene, så jeg sitter alene for det meste.

Ikke er jeg noe særlig dårlig heller.
Egentlig ganske fin i formen sånn i bunn og grunn.
Det er derfor det er så utrolig kjipt å sitte inne alene.
Men nå er det meldt fint vær hele uka så da skal jeg migrere ut på terrassen.

Hadde jeg vært dårlig hadde jeg ikke klagd :P
Blir bare så kjedelig når jeg er i så fin form!
Får bli med bf på langtur neste uke kansje =)
Bli hærlig å komme seg på veien igjen, treffe kollegaer og andre kjentfolk =)

bare et spørsmål fra meg som jeg håper du ikke misforstår; men hvorfor mÅ du være sykmeldt om formen er så bra? :) Jeg selv er sykemeldt 100% men er absolutt ikke i form til å jobbe, og dagene flyr, for jeg sover på dagen også:)

nei, men jobben kan ikke tilrettelegge arbeidet mitt, så jeg har ikke noe valg =/

Gått hjemme siden juni jeg da.. Er vel like før jeg løper på veggen her egentlig!! Når jeg fant ut at jeg var gravid, så ble det liksom "greit" siden jeg var sååå dårlig... Men nå som det er gått over, så kjeder jeg meg igjen.. Har heldigvis en hund som liker å finne på ting =P

ah da skjønner jeg :)

Dra frem symaskinen, bestill masse fint fra stoff&stil og sett i gang! Babytøy, snekkerbukser, skjørt, bæresjal, vognpose, bilsetepose, leketeppe, legoteppe osv =) Jeg sydde to vognposer når jeg gikk hjemme med sønnen min og gleder meg til nr 2 skal puttes inni =)
Ligger masse oppskrifter under HOBBY tråden her på BV. Jeg fant oppskriften på min supre vognpose her og er såå fornøyd!
Og oppskrifter på klær finner du i blader på narvesen eller 7/11!!

Har ikke symaskin =/

Jobber som trailersjåfør.

Er 100 % sm og det kan se ut som om den blir stående til svangerskapet er over. Pr nå nyter jeg hjemmetilværelsen og får dagene til å gå :-) dagene går med i å levere/hente småen i bhg, se tv, serier på internett, strikking, soving og pittelitt husarbeid. Energien er ikke helt på topp så det blir mye avslapping og kan ikke ha de store planene for da er jeg helt skutt før kl er pasert to.

Kansje du kan slenge deg på noe lang kjøring selv? eller ha med ein lærling som tar den tunge delen av arbeidet??

Var det jeg foreslo Hanne.Har foreslått masse.
Men i følge våre kjære personalsjef, så er det ikke nok arbeid....
Så Jeg får nøye meg med å bli me mannen på tur neste uke =)
Får jo en luftings i dag på Ørland Grand Prix =D

Back
Topp