Lei av samme gave?

Hageblomsten

Forelsket i forumet
Hvert år lager jeg konfekt og brente mandler til besteforeldre og de som har "alt". Dette har jeg gjort i sikkert 9 år.
I år vurderer jeg å droppe denne tradisjonen og heller finne på noe annet.

Men så blir jeg litt usikker. Ville du forventet (og blitt glad for) å få det samme som alltid, eller hadde du satt pris på å få noe annet?

Litt redd for å ødelegge en tradisjon jeg har startet :hilarious:
 
Jeg hadde blitt veldig glad for det hvertfall :happy:
 
Jeg hadde satt pris på det, er jo en tradisjon når det har vært sånn i så mange år! :) så fremt de liker det da, haha
 
  • Liker
Reactions: HCS
Det er jo hyggelig å få noe hjemmelaget, og det kan jo hende de regner med å få det, og dermed ikke har laget noe selv :p
 
Jeg har ei god venninne som hvert år lager salt karamellfudge til meg i julegave. Jeg eeeelsker fudge, særlig salt karamell, og blir like henrykt hvert år.

Ett år lagde hun grov marsipan heller! Og jeg vet at hun la arbeid i det, og pynta pent, og boksen var fin, og jada det er sunnere snacks og alt sånt, men jeg liker ikke grov marsipan! Fin marsipan hadde vært greit, men jeg savnet virkelig fudgen min den jula!

Hvis de liker det du lager og du har gjort det i så mange år, fortsett med det. Never change a winning team osv. Om du tilfeldigvis har ramla over et lager av brente mandler fra de siste 9 årene i bestemors kott kan du jo vurdere saken, men ellers ville jeg bare fortsatt med det :)
 
Back
Topp