Lei av pappaen i pappaperm

Som mange sier her så må du ut av huset og håpe på at han lærer. Om han ikke knytter seg til barna vil de heller ikke senere ha noe tilknytning til far og når de er selvstendige og kan velge selv så tror jeg ikke far kommer til å gjøre en innsats om ungene ikke ber han om det. Jeg hadde gjort alt for å tvinge kontakt, og jeg hadde satt ultimatum. Det er ikke sunt for barna å vokse opp i et hjem hvor de føler seg uønsket.

Som mange sier her så må du ut av huset og håpe på at han lærer. Om han ikke knytter seg til barna vil de heller ikke senere ha noe tilknytning til far og når de er selvstendige og kan velge selv så tror jeg ikke far kommer til å gjøre en innsats om ungene ikke ber han om det. Jeg hadde gjort alt for å tvinge kontakt, og jeg hadde satt ultimatum. Det er ikke sunt for barna å vokse opp i et hjem hvor de føler seg uønsket.

At han føler seg uønsket er å ta det litt langt syns jeg!

Men igår fikk jeg snakket skikkelig med han nok en gang, og tror han forstår litt mer at jeg vil han skal hjelpe til mer!

Som han sa, så var jeg kjempesur iforhold til sist jeg gikk gravid. Meen, sa jeg da, da gikk storesøster i barnehagen til kl 4, og jeg fikk hvile iløpet av dagen da, så det er jo klart at jeg var mer opplagt da! Nå er det full fres fra jeg står opp, leverer på skole, hjemme me minsten, og hente igjen i 12-tida for da er skolen ferdig. Så er det lekse, middag og jeg får ikke sjangs til å koble ut før kvelden - og da driter jeg litt i alt- da vil jeg slappe av!

Virket som han skjønte det da! Så får se nå de siste dagene!

Hadde klikka i vinkel om det hadde sånn her! Si ifra,at han har vært med å lage disse barna,da får han pine meg være med å følge de opp og ;)

At han føler seg uønsket er å ta det litt langt syns jeg!

Men igår fikk jeg snakket skikkelig med han nok en gang, og tror han forstår litt mer at jeg vil han skal hjelpe til mer!

Som han sa, så var jeg kjempesur iforhold til sist jeg gikk gravid. Meen, sa jeg da, da gikk storesøster i barnehagen til kl 4, og jeg fikk hvile iløpet av dagen da, så det er jo klart at jeg var mer opplagt da! Nå er det full fres fra jeg står opp, leverer på skole, hjemme me minsten, og hente igjen i 12-tida for da er skolen ferdig. Så er det lekse, middag og jeg får ikke sjangs til å koble ut før kvelden - og da driter jeg litt i alt- da vil jeg slappe av!

Virket som han skjønte det da! Så får se nå de siste dagene!
Beklager, jeg kan bare vurdere ut fra det du forklarer og du sier at ungen ligger og gråter og far spiller dataspill og ikke bryr seg og at han isteden for å hjelpe storesøster med lekser heller låser seg inn på rommet og spiller dataspill så virker det jo ikke som barna får oppmerksomhet fra far da.

Teknologi er desverre en forbannelse i di fleste hjem... Endten er det Iphonen, Tv elr playstation/data...

Dette tror jeg er tema så går igjen i di fleste hjem, i varierte grader selvfølgelig!
Her i huset er mannen på do å gjør nr 2 alt fra 20 min til 45min x 3 med telefonen.. Ingen sitter på do i nesten 1 time, og som i tillegg ikke har problemer med avføring(Ekkelt... Ja trenger ikke si noe, det er jeg er fullstendig klar over)
Men jeg har tatt inn bestemmelse på at det er teknologi forbud til ungene er i seng! telefonen skal ligge i et skap med lyd på, slik at du selvfølgelig kan ta telefonen om det ringer, men ellers NO GO!

Advarsel, klaging :p

Men jeg er rett og slett dritlei av å ha pappaen hjemme i "pappaperm"…
de første to ukene var ok, selv om han for det meste holdt på med sitt, og jeg hadde mini som vanlig. Så ble han syk, og herregud for et syt og gnål fra han stod opp til han la seg, konstant!! I tre uker!! jeg holdt på å klikke!
Nå er det heldigvis bare noen dager igjen før han skal i jobb igjen!

Pappaen har fremdeles ikke tatt en trilletur på egenhånd, går jeg ut er det bare klaging når jeg kommer hjem over hvor sint minsten har vært.. Jaja, tenker jeg- engasjer deg LITT da, så går det faktisk veldig fint!

Hver dag sover han langt utpå dag, er ikke snakk om å vise initiativ. Blir jeg litt småirritert og spør om han ikke kan hjelpe til litt, han er jo tross alt hjemme i pappaperm, så blir han dritsur - og så er jeg visst alltid sur og ingenting er bra nok for meg.

Idag ble jeg bare superlei, skulle hjelpe storesøster med leksene, minsten var veldig urolig, men istedenfor å hjelpe til, ser han bare på oss og går han og spiller på dataen og lukker døra bare..

Kunne godt tenkt meg litt mer hjelp altså! I tillegg er jeg jo kjempekvalm, trøtt og hormonell, oh joy for en god kombinasjon!

Dagens utblåsning fra meg!

Hvorfor i alle dager skal pappaer ha ti uker pappaperm, når det er minimalt han er med den lille? Selv om han er i pappaperm er det jo jeg som gjør alt!
Beklager å si det, men du er jo bare nødt for å si dette til han og ikke til oss! :P Jeg hadde ikke godtatt slik oppførsel!

Back
Topp