Lei av overtid[emoji29]

Miss K

Glad i forumet
Augustmødrene 2014
Septembermødre <3
Marshmallows 2022
Nå er jeg 5 dager på overtid og er møkkalei [emoji29][emoji21] er det flere som er på overtid og kjeder seg voldsomt? Hva gjør dere for att få dagene til å gå?
 
Nå er jeg 5 dager på overtid og er møkkalei [emoji29][emoji21] er det flere som er på overtid og kjeder seg voldsomt? Hva gjør dere for att få dagene til å gå?
Tja. Ikle veldig akkurat. Hadde termin i går, men føler allerede at jeg er langt over. Her går dagen til husarbeid og storebror. Pluss hvile. Kjeder meg ikke så mye, men opplever graviditeten som langdryg.
 
Ikke på overtid enda. Men termin lørdag.. Dritt lei for lenge siden. Ser mye serier og generelt rastløs men lite energi. Prøver slappe av og nyte siste tiden før han kommer.. Lettere sagt enn gjort..
 
Er 3 dager på overtid.. kjenner jeg er veldig klar for å møte lillegutt nå:Heartred sliter med bekkenet og har gjort det omtrent hele veien, så er nok det som er mest slitsomt.. ser veldig frem mot å slippe de smertene..
 
Tja. Ikle veldig akkurat. Hadde termin i går, men føler allerede at jeg er langt over. Her går dagen til husarbeid og storebror. Pluss hvile. Kjeder meg ikke så mye, men opplever graviditeten som langdryg.

Ja det er omtrent samme her, prøve å få gjort husarbeid. Men er drittlei husarbeid og [emoji85][emoji28] blir nesten sint bare av tanken[emoji23]
 
Er 3 dager på overtid.. kjenner jeg er veldig klar for å møte lillegutt nå:Heartred sliter med bekkenet og har gjort det omtrent hele veien, så er nok det som er mest slitsomt.. ser veldig frem mot å slippe de smertene..

Jeg har og en del smerter i bekkenet og gleder meg til de smertene begynner bli borte så man kan få bevege seg litt mer vanlig igjen [emoji29] jeg er veldig glad i å gå turer og trene, men er mange uker siden jeg har kunnet bevege meg normalt uten å bli helt ødelagt etterpå. Så det blir veeeeldig fint [emoji4] bare å krysse fingrene for att smertene i bekkenet blir borte ganske raskt [emoji4]
 
Jeg har og en del smerter i bekkenet og gleder meg til de smertene begynner bli borte så man kan få bevege seg litt mer vanlig igjena [emoji29] jeg er veldig glad i å gå turer og trene, men er mange uker siden jeg har kunnet bevege meg normalt uten å bli helt ødelagt etterpå. Så det blir veeeeldig fint [emoji4] bare å krysse fingrene for att smertene i bekkenet blir borte ganske raskt [emoji4]


Ja,håper det :) sist hadde jeg faktisk vondt i 2 år.. Så håper det ikke blir sånn denne gangen :)

Nå er det uansett ca max ei uke til vi får møte våre små:Heartred men håper selvfølgelig ikke at det skal gå så lenge..begynner å bli temmelig sliten..
 
[emoji294]️[emoji93][emoji94] Sender masse fødestøv [emoji294]️[emoji93][emoji94]

Jeg gikk 1 uke på overtid med nr 1. Brukte tiden til å sove, shoppe, gå turer og drikke kaffi med venninner.

Denne gangen kom han 1 uke før termin så fikk ikke begynt å kjede meg. [emoji4][emoji85]
 
[emoji294]️[emoji93][emoji94] Sender masse fødestøv [emoji294]️[emoji93][emoji94]

Jeg gikk 1 uke på overtid med nr 1. Brukte tiden til å sove, shoppe, gå turer og drikke kaffi med venninner.

Denne gangen kom han 1 uke før termin så fikk ikke begynt å kjede meg. [emoji4][emoji85]

Takk! Fødestøv trengs her [emoji29] var på trivselskontroll idag og der kom de frem til att hun trives [emoji28][emoji85] så jeg får bare fortsette å vente på babyen min.

Med min første fødte jeg 5 dager etter termin, så jeg hadde håpet på att det skulle bli fødsel litt tidligere denne gangen. [emoji51]
 
Jeg er bare en dag på overtid, men er temmelig lei, klar og sliten.... førstemann kom før tiden, så jeg tror jeg mentalt hadde innstilt meg på det denne gang også. Hvordan dagene går? Sakte... i dag sov jeg store deler av formiddagen :meh: kom meg ikke ut i det hele tatt før jeg måtte hente i bhg...
 
4 dager på overtid her... er veldig lei nå... vil bare få det overstått [emoji31] dagene mine går ut på å slappe av på sofaen, gå en god tur, litt husarbeid, lese bok, serier, spise mat [emoji39] også selvsakt kjenne etter alle mulige tegn på at noe kan være på gang
 
4 dager på overtid her... er veldig lei nå... vil bare få det overstått [emoji31] dagene mine går ut på å slappe av på sofaen, gå en god tur, litt husarbeid, lese bok, serier, spise mat [emoji39] også selvsakt kjenne etter alle mulige tegn på at noe kan være på gang

Føler med deg [emoji17] er nå på dag 9 overtid[emoji21] å det her er helt grusomt!! [emoji24] så nå har jeg bare gitt opp att det skal starte av seg selv. To dager igjen til jeg blir satt igang[emoji322] så snart skjer det hvert fall noe.
 
Føler med deg [emoji17] er nå på dag 9 overtid[emoji21] å det her er helt grusomt!! [emoji24] så nå har jeg bare gitt opp att det skal starte av seg selv. To dager igjen til jeg blir satt igang[emoji322] så snart skjer det hvert fall noe.
Er også 9 dager på overtid (men siden du skrev dette i går er du vel 10 dager over i dag :p). Er såå lei av å vente, og det følest jo så urettferdig når så mange med termin etter oss allerede har fått babyene sine! Vi har jo venta enda lenger og ikke ET tegn til fødsel :yuck::banghead: blæhh..overtid suger. Når på mandag blir du satt i gang, og gar du fått beskjed om hva som skjer? :)
 
Føler med deg [emoji17] er nå på dag 9 overtid[emoji21] å det her er helt grusomt!! [emoji24] så nå har jeg bare gitt opp att det skal starte av seg selv. To dager igjen til jeg blir satt igang[emoji322] så snart skjer det hvert fall noe.

Uff det er så kjedelig! [emoji22] skal på sykehus imorgen for å finne ut om jeg bør bli satt igang eller ikke.. meen vi får tenke at nå er det uansett ikke lenge igjen [emoji173]️
 
Er også 9 dager på overtid (men siden du skrev dette i går er du vel 10 dager over i dag :p). Er såå lei av å vente, og det følest jo så urettferdig når så mange med termin etter oss allerede har fått babyene sine! Vi har jo venta enda lenger og ikke ET tegn til fødsel :yuck::banghead: blæhh..overtid suger. Når på mandag blir du satt i gang, og gar du fått beskjed om hva som skjer? :)

Jeg skal møte opp tidlig imorgen og da begynner dem med å prøve med ballong. Å skjer det ikke noe med den så blir det tabl.

Jeg trudde nesten det vag på tur å starte idag tidlig, fikk mye smerter som varte en stund. Men plutselig kom det ikke noe mer [emoji17]
 
Jeg skal møte opp tidlig imorgen og da begynner dem med å prøve med ballong. Å skjer det ikke noe med den så blir det tabl.

Jeg trudde nesten det vag på tur å starte idag tidlig, fikk mye smerter som varte en stund. Men plutselig kom det ikke noe mer [emoji17]
Huff, den er kjip :( Her er håpet om at det skjer naturlig så å si helt ute.. Men selv kom jeg natt til igangsettingsdato da, så er jo fullt mulig ;)
Jeg blir også satt igang i morgen tidlig, men får tabletter først fordi jeg er så å si helt umoden.. Får bare tabletter i inntil et døgn, og så blir det evt. ballong etter det :)

Håper det går raskt for oss begge :D
 
Back
Topp