lei av og vente

Anne Lise 20

Flørter med forumet
Er de noen som har eit råd. korleis skal eg få fortgang på dette... lei av og vente til den lille gutten min skal komme. får ikkje låv og bruke lakserolje av sambueren min[:-] men er de noe ant eg kan gjere?

er 39uker og 4 dager på veg...

ver så snill og hjelp meg noen[&o]

Hei du. Bra vi er flere som er lei av å vente !!!!! Jeg har prøvd det meste for å få fortgang på ting men fremdeles ingen baby:( Går en lang tur hver dag, har sex så ofte sambo gidd:), spiser bringebærblad-kapsler... Noen som har noen flere råd????

spis lakris.....det sa min første jordmor til meg[:D]

Jeg har alltid hørt at det hjelper å ta seg en glasss rød vin før du går å legger deg om kvelden. Det har jeg hørt av min mamma (rådet henne fikk og følgte, som virket)

[:-] Det rådet kommer nok IKKE jeg til å følge!!
Min baby skal få være helt rusfri [;)]

Men det var vel godt ment, da[;)]

Tro meg, har prøvd det aller meste nå, hverken lakserolje, klyster, sex, håpping, husarbeid, eller noe annet fungerer[:@].. I allefall ikke på meg[:o]... Tror ikke det kommer til å skje noe før det skal skje...

Heldivis ikke så lenge igjen nå uansett.........[;)]

Jordmor mente at det med å føde før/etter termin var arvelig, så jeg ligger tynt an der..
Mamma fødte oss alle 5 etter termin[8D]

akuratt det med at det er arvelig å føde før termin, tror jeg ingen ting på.
for da skulle jeg ha føda i dag. og uheldigvis så har ingen ting skjedd enda [&o]
men håper jo at det er sant at det er arvelig for jeg har jo 3 dager igjen til temin, men jeg tviler egentlig på at jeg føder før termin. men men ungen kommer når ungen er klar da [:)]

hei
babyen kommer når den er klar den[:D]
masse lykke til med fødselen ihvertfall klemmer fra stine

hei

de me alkahol er ikkje noe får meg men takk får råde.men men eg får vel vente til gutten min kommer på vanle vis[:-]
men håper ikkje han er like treig som sambueren min[:D] eg får ta ting med mot..
lykke til alle dere andre som venter nå.[;)]

Hei, hei, alle dere som er på slutten av svangerskapet!

Jeg må si at jeg føler med dere nå, og dere er tapre! Var i deres situasjon for ikke mange ukene siden, og vet hvor pyton det er. Jeg gikk selv 8 dager over termin, og trodde jeg skulle gå på veggen (og det gjorde jeg nok også[;)]). Jeg gråt og gjorde alt(?) av kjerringråd: gå, løpe, ha sex, vaske leiligheten, kjøre i fartsdumper, gå i trapper etc. Men så bestemte jeg meg for at nå skal jeg nyte de siste dagene før vi får barn, og vips så kom han...

Jeg vet ikke om disse kjerringrådene funker jeg, man "bruker" de jo kun på slutten av svangerskapet, når ungen skal ut en eller annen gang likevel. Om det da er f.eks sexen eller det at ungen faktisk var klar for å se verden kan jo diskuteres.

Mitt råd er, hvis dere orker, finn på noe hver dag (gå på kino, gå ut å spis, gå turer etc), så går tiden fortere.

Lykke, lykke til alle sammen, jeg tenker på dere! Og det skal bli gøy med flere foreldre her inne!

vist dere spør ei jordmor eller en lege ang hopping, homping, springing i trapper og stor vask så vil de fraråde alt sånt.

mange kraftrige støt er ikke bra for babyen og en bør være utkvilt til fødselen.
vist du har vasketr og slitt i flere timer og fødselen starter så vil du angre på at du ikke var utkvilt.
sterke rier er veldig slitsomme, og varer fødselen i 20 timer eller mer, så skal jeg love dere at dere trenger flere dager på og få tatt igjen det tapte og det er ikke lett når dere har en liten en som kanskje ikke vil sove mer en max 4 timer i slengen.

ikke stress med noe, ta det med ro og pass på og kvile og sove mye, det kan bli lenge til neste gang.

Det er beste er å vente til den kommer av seg selv. Det kan ende meg en tøff fødsel og det kan skje komplikasjoner hvis man skal prøve alt mulog.. Jeg gjorde alt mulig for å få fortgang, men hun kom ikke før 11 dager over..

Hei.
Vet godt hva du går gjennom [:D]. Noen runder i halmen har jeg hørt kan sette i gang en fødsel. Andre ting kan være å kjøre bil over humpete veier, spise krydret mat, rundvask i hus og gå turer.
Nå kan ikke jeg stå inne for om dette virker, men det er kanskje verd å prøve.

Lykke til likevel [;)]

Back
Topp