lei av og ikke vite..

Mamma.til.to<3

Stolt tobarnsmamma <3
Februar 2014 - Skjult forum
Nå er jeg på dag 38 i syklusen.. 

Etter svangerskapet så har syklusen min variert mellom 30-34 dager..  

Ingen tante enda.. og heller ingen positiv test.. 

Kan det skje at det tar lengre tid før man får positiv test?

Har alle gangene testet positivt før IKM så dette har jeg liten erfaring med, men som jeg sier, så lenge mens er fraværende er det vel egnetlig håp?

Kjenner du når du har EL?

Så lenge du har hatt regelmessig sex, kan du det ha klaffet på EL, for da varierer jo tydeligvis el endel med deg, så lenge du har hatt sex rundt el er det jo sjangse. Jeg har hatt sykluser som har variert fra 19 dager, til 120(!!) dager.... Men det klaffet for meg også :) 

kjenner ikke når jeg har el nei :-/ 

Vurderer en tur til legen snart for å ta blodprøve å se om de får opp noe da.. 
Kan jo hende at hcg nivået i urinen ikke er høyt nok men at det er det i blodet :-) 

Ja, vi har jo hatt regelmessig sex under hele syklusen, så håper det har klaffet :-) 

Oii, 120 dager :-O  det var lenge det.. 

Kan jo hende at hcg nivået i urinen ikke er høyt nok men at det er det i blodet :-) 

Ja, vi har jo hatt regelmessig sex under hele syklusen, så håper det har klaffet :-) 

jeg var 4 dager over ikm før jeg fikk mensen i forrige syklus og negative tester. Jeg hadde kvalmebyger og tror ganske sikkert at det var noe som gikk tidlig galt.

Men det er mange tråder om temaet " å teste positivt seint". Så alt er jo mulig.

Som du sier selv så kan jo hende at din ikm er seinere enn du tror.

Lykke til!!

Der er vi to altså! Jeg har testet positiv og negativ om en annen, og idag var jeg hos legen for å teste. Negativ der. Men det var med vanlig graviditetstest. Så hun sa at jeg skulle komme tilbake i neste uke å få legetime for å ta blodprøve om jeg ikke har fått mens enda til da. Har jo i to uker hatt skikkelig murringer/stikkinger, ømme bryst, trett ol. Så var en grunn til at jeg tok test i utgangspungtet. Har ei jente på 1 år, og symptomene er de samme som når jeg ventet henne. Nå er jeg 4 dager på overtid og går egentlig bare å venter på at mensen skal komme. Men fram til det skjer så har jeg enda et lite håp :)

Back
Topp