Lei av lurerier :/

smurf-i-magen

Flørter med forumet
Nå er jeg lei av disse lureriene. Har kommet og gått siden lørdag. Så nå synes jeg godt at lillesøster kan komme ut. Hvor lenge skal disse småriene holde på tro. Er 39 uker i morgen.

Husker på det forrige terminforumet mitt var det flere som gikk i mange uker med maserier, dessverre.
Håper de gir seg, eller tar seg opp til skikkelige rie så du kan få møte lillesøster :-)

Håper også det tar seg opp. Liker ikke dette. Kan uansett ikke gå for mange uker. Har jo bare 10 dager igjen til ul termin (3 dager til mens termin)

Vet akkurat hvordan du har det. Har gått noen dager nå og nå er jeg en dag på overtid :'(

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Har og hatt det i flere dager. Går tidlig til sengs i håp om å få meg noen timers søvn før det begynner og vokner skuffet flere timer senere. Det eneste positive er at jeg er ganske uthvilt om dagen;)

Jeg er ikke uthvilt i det ele tatt. Våkner hele natten med murringer og vondt. Samt spenninger i hele kroppen.
Nå er jeg virkelig klar for å treffe lille smurfen ;)

Eg har gått siden fredag, har trodd hver kveld at i natt skjer det nok. Før i går, da ga eg opp og skjønte at det hjelper ikke håpe :P Det skjer når det skjer. Er 4 dager på overtid idag, no føles det helt ok, sånn er det bare. Og om to dager skal eg på kontroll og får hvertfall se babyen på UL, om ikke annet :P

Sånn er det blitt her og no. Kan nesten ikkje bevege meg rundt i periodar for eg får så mykje maserier, no veit eg ikkje om eg skal legge meg flatt og håpe at det går over, eller om eg skal gå rundt og prøve å få det i gang......
Men, det er jo så vondt, så eg trur eg ventar litt ;)

Har gått med maserier siden uke 38. Er nå 40 uker på vei... :-( men håper du er heldigere enn meg:-)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Nå har de kommet tilbake. Håper bare ikke de forsvinner igjen!!

Back
Topp