Lei av juleferien...

jc

Gift med forumet
Merkelig følelse å være lei av juleferien...men har en 3åring hjemme som kjeder seg samme hva vi finner på!!!
Han er supersosial og elsker barnehagen!!! Vil jo ikke hjem når han hentes...
Jeg har ikke så mye energi eller ork til å gjøre så mye, så det skal bli godt når torsdag kommer og han kan være i barnehagen igjen.
Heldigvis er gubben også hjemme, så vi er to om å aktivisere trollet :p
I dag var vi ute lenge å lekte i regnet, zalo i sølepytter er gøy!!! :)

Håper det er noen barn i gata ute i morgen, så han slipper å være alene unge ute.

Da er du hvertfallheldig som har en gate han kan leke med andre i. Her på landet hvor jeg bor er det ingen andre ute. Men uansett i dag har det vært såpeglatt, så har ikke fått lekt no ute... Ikke klarer jeg å leke hellermen:-P men faktisk. For første gang ever gleder jeg meg også til juleferien er over. Men bare fordi da er vi nærmere termin og sjansen for at snuppa melser seg;-)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum

Gleder meg også, og kjenner på at jeg har lyst å bare pakke bort hele jula nå slik at alt er pent og rent til lille kommer:) Vil være klar nå, hihi!!

Normalt er det mange barn ute å leker i gata her, men har ikke sett noen i jula...håper noen er ute i morgen. Bor heldigvis veldig fint til, blindegate med lite trafikk. Tror det er 32 husstander i gata her, og nesten alle har barn. Så har vi lekeplassen rett på andre siden av veien :-)

ja å pakke bort og rydde alt klart gleder jeg meg også til :-) Har et digert juletre i år, over 3 meter, og det drysser som f.. nå!!! :mad: (neste år skal jeg ha edelgran!!!!!)

Jeg har også en treåring hjemme.. Jeg blir snart gal! Uansett hva vi finner på går det bare to minutter og så spør han om vi kan gå ut, dra på besøk, få besøk, leke noe annet osv. Jeg har null overskudd og et elendig bekken, så det er så vidt vi kommer oss gjennom de fire timene mannen er på jobb om dagene. I morgen har han heldigvis fri!
Jeg klarer ikke å være ute sammen med han overhodet, så vi er inne og hjemme. Lenge leve svigers som kom innom i dag og tok han med ut en tur :)

Back
Topp