Lei av joggebukse

kulielsker90

Betatt av forumet
Og lei av tights! Men strikken på mammabuksene strammer ikke nok rundt magen til å holdes oppe... Tror i dag blir første dagen på 3 uker at jeg kler på meg dongeribukse og lar knappen være åpen! :P Er det flere?
God helg, junimammaer. :D

Jeg bruker helt vanlig bukser og klær ennå, merker ingen forandring. Litt oppblåst i perioder, men kan fortsatt ha på vanlig bukser. Men nå har jeg mage fra før da, så merker kanskje ikke så godt det som skjer under fettet :/

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg bruker helt vanlig bukser og klær ennå, merker ingen forandring. Litt oppblåst i perioder, men kan fortsatt ha på vanlig bukser. Men nå har jeg mage fra før da, så merker kanskje ikke så godt det som skjer under fettet :/

Jeg har gått i 4 uker og vært så oppblåst at det er ubehagelig med jeans.:(

Jeg har gått i 4 uker og vært så oppblåst at det er ubehagelig med jeans.:(

Hoff, høres absolutt ikke digg ut :/ håper den oppblåstheten går litt over, for det er ikke digg. Du får bare nyte joggings så godt det øst deg gjøre. Selvom man kanskje ikke føler seg på topp med det :p

Jeg har for det meste gått i joggebukse de siste ukene jeg også.. Orker ikke ha på meg noe annet - føler det trykker sånn på magen! Har jeg skullet noe spesielt har jeg hatt på meg dongeribukse e.l., men da er det rett i joggebuksen igjen når jeg kommer hjem :p

Termin 2. juni 2014 - hold deg fast lille venn <3

Har ikke Vært i form til å være med på noe. Idag reiser vi til foreldrene mine, så pent nødt til å kle meg litt ordentlig... :P

Jeg bor i pysjamasbukser.. Ligger hele døgnet for å unngå å spy, så da skal jeg i det minste ha comfy bukser..!!

Jeg er veldig oppblåst, ser ut som om jeg er 5 mnd på vei, og er også fryktelig lei av joggebukser og tights! gleder meg til jeg er 12 uker og kan begynne å bruke litt mer "gravidklær" som er mer behagelige;)

komfort fremfor ALT. sånn er det her uansett om man er gravid eller ei. så joggiser er mine bestevenner! :) <3

Har min andre dag med mammabukser. Veldig tidlig, men ingenting annet enn joggebukser og strømpebukser har vært behagelig de siste ukene.. Med lange, litt løse topper tror jeg ingen ser forskjell...og jeg får puste ;)

Går i tights hjemme, men det strammes over magen da også...vet ikke hva jeg skal bruke.
Har ikke brukt gravideklær før, så jeg vet ikke hvordan de funker :P

Back
Topp