Jeg synes det svangerskapet her har vært pyton. Kvalmen har definitivt vært værst. Så når jeg tenker på at jeg ikke er kvalm lenger så kjenner jeg at resten er helt overkommelig. Fordi det er bare noen få uker igjen. Ja bekkenløsningen er vond og det er dager der jeg såvidt klarer å gå korte avstander. Men det er siste gang jeg er gravid og kan kjenne spark i magen og sånn, bare noen få uker til - for resten av livet. Så prøver å koooose meg den siste stunden som gravid 
Og så vet jeg at neste periode ikke nødvendigvis blir bedre... Vondt etter fødsel eller ks, bløing, svetting, grining, søvnløshet, melkespreng, såre brystvorter..... Åhhhh så deilig å "bare" ha vondt i bekkenet
Og så vet jeg at neste periode ikke nødvendigvis blir bedre... Vondt etter fødsel eller ks, bløing, svetting, grining, søvnløshet, melkespreng, såre brystvorter..... Åhhhh så deilig å "bare" ha vondt i bekkenet
Eneste jeg kunne vært foruten er de første tre månedene da jeg var så kvalm. Jeg kasta opp 3-4 ganger om dagen. Ikke noe deilig i det heletatt. Ganske frustrerende.