Lei av folk...

Margrete

Elsker forumet
Jeg blir så lei av folk som maser om at andre må få seg nestemann. Jeg og mannen min har prøvd i 1 år på å få nummer 2, men det har ikke blitt noe bolle i ovnen ennå. Har hatt 3 SA og har vært plaga med cyster... Men det kommer nok snart en spire...
Men det som gjør meg sinna er når folk vi ikke kjenner godt begynner å mase og snakke. Foreldrene våre vet at vi prøver, men vi vil holde det hemmelig. Men det er så mye mas av andre. Snakka med svigermor i går og hun fortalte meg at det var mange som spurte om vi ikke skulle få neste mann snart, eller om vi hadde tenkt å la guttungen vokse opp uten søsken. Blir så forbanna av sånt snakk... Guttungen vår har en storesøster, riktignok en halvsøster, men han har en flott storesøster. Mamma har også fortalt at folk spør henne om vi ikke har tenkt å få flere barn... Hvorfor i helvete blander folk seg som bare vet hvem vi er. Faen altså... Lei av sånne folk.[:@]

jeg skal bare ha 1 barn og folk maser på meg og... jeg sier som riktig er at jeg ikke syns det og gå gravid er så gøy at jeg gjør det igjen og jeg vil ha god råd og et liv ved siden av barn har ikke tid til mere en et barn og vil ikke ha mere en et barn,, enkelt og greit..

Back
Topp