Lei av dårlig form

Tullemamma

Glad i forumet
Jeg er ny på dette, så slett om det ligger på feil plass eller noe annet er feil.
Jeg er så innmari lei av å være i dårlig form. Kvalmen kommer og går, samt slår meg ut. Gruer meg hver dag når jeg vet jeg må på jobb. Problemet er at jeg går i ett vikariat og har ikke samvittighet til å ringe inn syk. Er fortsatt i prøve perioden på seks måneder. Er bare 9 uker og håper bare det går over snart. Forrige sv.skap ble jeg sykmeldt store deler pga svimmelhet og dårlig form. Dette er noe jeg absolutt ikke vil nå. Vil være i jobb..

Jeg er ny på dette, så slett om det ligger på feil plass eller noe annet er feil.
Jeg er så innmari lei av å være i dårlig form. Kvalmen kommer og går, samt slår meg ut. Gruer meg hver dag når jeg vet jeg må på jobb. Problemet er at jeg går i ett vikariat og har ikke samvittighet til å ringe inn syk. Er fortsatt i prøve perioden på seks måneder. Er bare 9 uker og håper bare det går over snart. Forrige sv.skap ble jeg sykmeldt store deler pga svimmelhet og dårlig form. Dette er noe jeg absolutt ikke vil nå. Vil være i jobb..
Off :( den kvalmen er noe dritt. Vi får håpe det gir seg etter 12 uker. Ligger selv våken nå 05.00 for jeg er for kvalm til å sove..bare 1 time til vi må stå opp. Regner med jeg må henge litt over doen før vi kan kjøre til bhg og jobb..

Men de forstår vel om du er syk? Det er jo hvordan du gjør jobben som burde vurderes i prøvetiden? Alle blir jo syke innimellom..

Har har jeg vært uten kvalme nå i 3, nesten 4 dager, og typisk som det er så blir jeg redd for at det er en ny MA istedenfor å være glad for at jeg er oppegående :(

Virker som de har forståelse, men det går kanskje mer på selvfølelsen hos meg. Jeg vil ikke være dårlig. I dag sykmeldte legen meg ut uken uten å diskutere det. Så nå blir det godt å få slappet av mens lillemor er i barnehagen og mannen er på jobb. Kanskje får jeg tatt meg igjen og kvalmen går fortere over :)

Anbefaler deg å prøve akupunktur! Det har foreløpig hjulpet veldig bra mot kvalmen min:happy: Jeg har også vært kvalm hele dagen, mens nå føler jeg meg nesten i toppform!

Jeg har hatt kvalme og vært ganske sleten nesten en uke, så tre dager uten, så nesten en uke til med det også tre-fire dager uten, så nesten en uke til dårlig, mens nå har jeg vært tre dager uten igjen :p

Back
Topp