Lei av blødning

emje92

Juni2014 <3
Sommerfuglene <3
Ja endelig var den brune utfloden ferdig og så liv på ul. Etter litt sengekos nå så skulle jeg gå på do og da var det friskt blod på papiret :(((

Visst det kom etter sengekos, så er det nok grunnen. Er helt normalt og ufarlig!

Kom rett etter da jeg alltid går på do etter vi er ferdig :p og når jeg tørket meg kom det litt som var blandet og ett par striper med blod de to andre gangene jeg tørket meg :)

Det er nok helt ufarlig:) blodkar som har sprukket, mest sansynlig:)

Sent from my iPad using BV Forum

Har ikke vært mer blødning etter jeg var på toalettet første gang :) så var nok en ufarlig blødning :) stakkars mannen, han ble nok litt bekymret når jeg ble hysterisk. Fikk beskjed om at jeg måtte si ifra når jeg var klar til en gang til for han trørr ikke når jeg skal drive å blø sånn :p

Skjønner så veldig godt at du er lei. Er gjennom det samme selv. Det er garantert pga sengekos. Jeg har fått sexforbud pga blødningene, har de sagt noe til deg om sånt?

Nei har ikke snakket med legen ang det. Men skal til jordmor om 1 uke. Må jeg da ringe lege nå? Ikke kommet noe mer etter første gangen :)

Nei har ikke snakket med legen ang det. Men skal til jordmor om 1 uke. Må jeg da ringe lege nå? Ikke kommet noe mer etter første gangen :)
Jeg dro til legen med en gang jeg begynte å blø, men jeg var sikkert overnervøs fordi jeg mistet sist jeg var gravid. Hun sa jeg skulle ta det med ro. Ingen løfting, ingen sex, ikke mye aktivitet.

Back
Topp